anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

klient nie dokończył płatności - brak kontaktu

MAMY ROZWIĄZANIE!
DREWLAB
#7 Wielbiciel#

Dnia 18.03.2022 klient :Client:24768317 zakupił towar i do tej pory nie dokończył płatności przez PAYu, podany nr. tel. nie istnieje, Czekać jeszcze na pieniądze czy zgłaszać do Allegro o zwrot naliczonej prowizji? Jeśli tak to w jaki sposób to zrobić?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
Client:44052296
#21 Demiurg#

@DREWLAB na zapłatę ma 5 dni na lokalnie i 7 na zwykłym allegro.

oznacz moderatorów
Agent555
#17 Koryfeusz#

Jeśli wybrał przelew tradycyjny to na allegro zwykłym ma 14 dni na opłacenie zakupu.

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

Co do kontaktu i niepoprawnych danych napisz przez ten formularz to allegro wyśle odpowiedni komunikat kupującemu

oznacz moderatorów
DREWLAB
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za informację

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@DREWLAB, jeśli chodzi o zakup z opcją "kup teraz" na Allegro, kupujący ma 7 dni na opłacenie zakupu. W tym konkretnym przypadku czas ten minie 25 marca o godz. 17:20. 🙂

Jeśli płatność nie zostanie poprawnie sfinalizowana w tym terminie, zakup zostanie automatycznie anulowany (nie musisz składać wniosku o zwrot prowizji, zwrócimy ją automatycznie).

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów