Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Klient nie odebrał paczki z paczkomatu.
U mnie ciągle widniej jako umieszczona w paczkomacie i do odebrania, ale kllient mówi że już dostał ino, że już minał termin.
Przesyłka w paczkomacie jest od 13.10.
Co będzie dalej?
Czy paczka wróci?
gdzie wróci?
kto ma anulować zakup?
Jak zostaną zwrócone koszty klientowi.
Czy za przesyłke tez dostanie zwrot?
Nie odebrał i wróci do Ciebie, teraz kupujący musi odstąpić od umowy zakupu i Ty mus musisz wówczas zwrócić środki. Paczkomat to zwrot darmowy, a oddajesz mu całość.
Przede wszystkim zapytaj klienta czego on chce. Jeżeli paczka nadal jest w paczkomacie a klient chce ją odebrać to trzeba się skontaktować z InPostem i może jeszcze uda się ją odebrać.
Klient może również poprosić o ponowną wysyłkę za którą będzie musiał zapłacić.