anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient zgłosił, że nie otrzymał części przesyłki

FujimaePolska
#7 Wielbiciel#

 

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Witam, 

klient po tygodniu zgłosił, że nie otrzymał części przesyłki. Jestem w 100% pewien, że otrzymał wszystkie produkty w przesyłce, ponieważ samodzielnie pakowałem przesyłkę, dodatkowo każda paczka przed wysyłką jest udokumentowana zdjęciami. Proszę o pomoc jak mogę rozwiązać problem z klientem i czy jest możliwość sprawdzenia przez allegro czy klient nie stosował takich praktyk w przeszłości?

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#

Moderacja Ci w tym nie pomoże, napisz że masz zdjęcia z pakownia i zapytaj czy paczka była cala? musisz sam sobie z tym poradzić.

oznacz moderatorów

FujimaePolska
#7 Wielbiciel#

Dzięki za odpowiedź. Tak myślałem, żeby tak zrobić. A czy jest możliwość sprawdzenia przez allegro czy klient nie kombinuje w ten sposób od dłuższego czasu, że informuje sprzedających o nie otrzymaniu części towaru.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie sądzę żeby Allegro takie informacje sprawdzało.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Dopytaj kupującego o stan paczki ma ci wysłać zdjęcia paczki i zawartości później zgloś reklamację i protokół szkody u przewoźnika a na koniec poinformuj że zgłaszasz na policji kradzież ponieważ masz dowody nadania całości zamówienia... w tym momencie zwykle braki się cudownie znajdują 

oznacz moderatorów

FujimaePolska
#7 Wielbiciel#

Dzięki za podpowiedź. Po telefonie do klienta z informacją, że będę dochodził swoich praw, w magiczny sposób znalazł się jeden z produktów. Klient "szuka" jeszcze jednego produktu.

oznacz moderatorów