anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

klient zgłosił zwrot i zwrócił towar którego nie miałem na stanie magazynowym

redmonster_pl
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry mam problem z następującą sytuacją. Klient zamówił 2 szt klimatorów, następnie po ok 2 tygodniach zwraca 1 szt na reklamację bo urządzenie nie ładuje się przez gniazdo micro usb. Po otwarciu zwrotu okazuje się, że klient zwrócił klimator ale nie jest to ani taki model jak zamówił mimo, że odesłany został w pudełku z modelu który zamówił. Nie posiadam na stanie takiego modelu / typu / marki, do tego urządzenie jest stare widać po stanie papierowych wkładów wewnątrz (są zżółknięte) do tego nie działa (klient miał produkt max 2 tygodnie). Napisałem do klienta, że musiał się pomylić bo odesłał całkiem inny towar niż zamówił. Zwrot nie uznany, nie jest to zamówiony produkt, klient zakłada dyskusję i grozi wystawieniem negatywu jeśli nie oddam mu pieniędzy. Co w takim przypadku?  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20

redmonster_pl
#9 Pomysłodawca#

też tak pisałem ale się uparł że to na pewno był taki jak w pudełku co dziwne już wcześniej zamówił dwa więc powinien wiedzieć jak wygląda ten produkt, co lepsze wytłumaczenie pt to był prezent to nie otwierałem a potem no prezent nie działa. A teraz zgłosił sprawę do programu ochrony kupujących w niedzielę a ja oznaczyłem dyskusję do allegro jako rozwiązana bo nie wysłał tego co trzeba i będzie przypał bo gość brnie w ten absurd jak motor w żabę a jak znam allegro to wydyma sprzedającego bo kogo innego mimo, że w dyskusji są zdjęcia tego co przysłał oraz tego co mam na stanie nr aukcji klimator czarny i paragonu nazwa mojego klimatoro oraz tabliczek znamionowych w obu mojego i tego hoffena co odesłał na zwrot, to jest parodia

oznacz moderatorów