anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Komunikat na InPost: Upewnij się że połączyłeś konto na stronie Allegro - co zrobić?

Idź do rozwiązania
zondarex
#7 Wielbiciel#

Słuchajcie, co mam zrobić? W zakładce Zamówienia, wybieram dla sprzedanego towaru opcję Nadaj paczkę Allego InPost, otwiera się strona InPost i pojawia się komunikat: Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się że połączyłeś konto na stronie Allegro!

Czy na stronie Allegro muszę coś gdzieś zaznaczyć?

oznacz moderatorów
45 ODPOWIEDZI 45
Coldar
#8 Zapaleniec#

adBlocka trzeba wyłączyć na stronie inpostu żeby okienko wyskoczyło.

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@Coldar U mnie uBlock Origin nie przeszkadza w tym procesie (kwestia list, na których znajdują się nie tylko reguły blokujące, ale i odpowiednie wyjątki).

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
Hawk1985
#7 Wielbiciel#

Mam ten sam problem, usunąłem konta i powiązałem ponownie - nie pomogło.
Zatrzymuje się na "Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!"
Adblocki wyłączone, testowałem w Firefoxie jak i w Brave (Chrome)

oznacz moderatorów
Client:44052296
#17 Koryfeusz#

@Hawk1985  a wyskakujące okienka masz odblokowane, usunołeś powiazie inpost i z allegro ?

oznacz moderatorów
Hawk1985
#7 Wielbiciel#

Usunąłem powiązania, wyskakujące okienka działają bo po kliknieciu otwiera mi okno dodwania "tokenu" do allegro.
Wisi na ""Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!""
No komórce też nie działa

oznacz moderatorów
lukaszb8423
#8 Zapaleniec#

Jak nadać w smart jak to cały dzień się wyświetla -Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

Ten komunikat nic nie znaczy, odśwież stronę i powinno być git 🙂
każdy tak ma, jak coś to wyłącz adblocka 😛

oznacz moderatorów
lukaszb8423
#8 Zapaleniec#

Odświeżenie nic nie daje

oznacz moderatorów
musicsklep_pl
#11 Animator#

głupoty gadasz

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Któryś sprzedawca przerabiający ten temat już tu pisał jakiś czas temu, że taki stan może trwać długo, bardzo długo. Poczekaj do jutra.

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@lukaszb8423 No to instrukcja.

1. Tutaj https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/powiazane-aplikacje usuwasz powiązanie z "Allegro InPost Integration"
2. Tutaj https://manager.paczkomaty.pl/allegro/import-auctions klikasz w "Zarządzanie kontami", usuwasz powiązane konta, klikasz "DODAJ NOWE", wpisujesz nick i klikasz "Powiąż"
3. Otwiera Ci się strona allegro, gdzie w kolejnych oknach klikasz na "DALEJ", "KONTYNUUJ" I "POWIĄŻ KONTO"

To wszystko bez wyłączania jakichkolwiek rozszerzeń w przeglądarce, specjalnie sprawdzone przed momentem.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
lukaszb8423
#8 Zapaleniec#

Zrobiłem jak napisałeś i nie otworzyła się strona Allegro tylko znowu ten komunikat

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@lukaszb8423 Przypadkiem nie masz zablokowanego wyświetlania popup-ów w przeglądarce?

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
STIP
#7 Wielbiciel#

U mnie to samo "Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!"

i kicha

oznacz moderatorów
nat_not
Moderator
Moderator

@STIP W tym wątku wyjaśniamy co się dzieje.

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
JarasAllegroMsm
#7 Wielbiciel#

Teraz zrobiłem to co napisałeś i pomogło. Dzięki wielkie !!

oznacz moderatorów
_ulgi_
#8 Zapaleniec#

Żadna z tych instrukcji u mnie nie działa, zaczyna mnie już to irytować, ktoś czeka na przesyłkę a ja nie mogę jej nadać 😒

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@_ulgi_ 

Prosimy o podjęcie kontaktu z nami pod adresem pomoc@inpost.pl. W zgłoszeniu prosimy o podanie loginu Allegro, adresu email przypisanego do konta w Managerze Paczek, informacji jakie czynności zostały już wykonane oraz przesłanie zrzutu ekranu z widocznym komunikatem błędu. 

oznacz moderatorów
Xard86
#10 Popularyzator#

U nas to samo - usunięcie połączenia w Allegro i ponowne powiązanie nic nie daje - cały czas mamy komunikat: " - Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro! "

@_HolaOla_  @nat_not - wiadomo coś?

oznacz moderatorów
www_grimer_pl
#2 Obserwator#

Mam dokładnie ten sam problem.Wiadomo jak to rozwiązać ?

 

oznacz moderatorów