Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry
Dostałem informację:
"Bank zwrócił zleconą przez Ciebie wypłatę. Upewnij się, że dane konta do wypłat są aktualne. Do tego czasu wypłaty będą wstrzymane."
Gdzie mogę szukać przyczyny takiej sytuacji? Konto bankowe w serwisie Allegro jest poprawne i potwierdzone przelewem weryfikacyjnym. W poprzednim miesiącu przekazanie wpłaty odbyło się bez problemów.
Dzień dobry, konto bankowe powinno mieć dokładnie takie same dane, jak konto na Allegro. Jeżeli np. imię i nazwisko są inne może być problem z wypłatą.
Dane są właściwe, jak pisałem już jedna wpłata do serwisu przyszła i nie było problemów. Może ktoś z administracji mógłby się wypowiedzieć co dokładnie "muszę" poprawić
Dane konta Allegro i konta bankowego muszą być takie same, ten sam właściciel.
Dane są właściwe, jak pisałem już jedna wpłata do serwisu przyszła i nie było problemów. Może ktoś z administracji mógłby się wypowiedzieć co dokładnie "muszę" poprawić? Może jakaś kropka, myślnik???
@ElbudDevelopment Skonsultuję Twoją sytuację z zespołem i wrócę do Ciebie z informacjami, gdy tylko dostanę odpowiedź.
@ElbudDevelopment Czy Twój rachunek do wypłat PL4612***4240 jest aktualny?
Tak, to poprawne cyfry rachunku bankowego
@ElbudDevelopment dziękuję, w takim razie działam dalej w Twojej sprawie. Jak tylko dostanę nowe informacje, wrócę tutaj do Ciebie.
@ElbudDevelopment Wypłaty są już aktywne, więc sprawdź proszę, czy wszystko działa prawidłowo.
Na razie będę wypłacał gdyż zmieniło się ze 100% do 34% konfiguracja sprzedaży, muszę od nowa przesyłać dokumenty i ponownie robić przelew weryfikacyjny?
@ElbudDevelopment Zmieniałeś jakiekolwiek dane dotyczące tego konta?
Nie, nic nie zmieniałem
Jakieś 30 dni temu stronę "o mnie" redagowałem
@ElbudDevelopment W takim razie nie powinno być takiej konieczności.
Banki przy przelewach sprawdzają tylko nr konta, reszta danych może być zmyślona. Najlepiej zapytaj w swoim banku o powód odbicia przelewu, tam najszybciej uzyskasz informację.