anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kontrola limitu zwolnienia z prowizji w pakiecie promocyjnym

PortoStrefa
#9 Pomysłodawca#

W pakiecie promocyjnym mamy te 10 tys. zł brutto zwolnienia z prowizji miesięcznie. Pytanie jak i gdzie mogę sprawdzić ile nam się już naliczyło, ile mi zostało do końca limitu? Bo jak przekrocze to muszę natychmiast podnieść ceny aby coś zarobić. Z drugiej strony przy tym limicie opłaca się mi się agresywniej wydawać na reklamę itp. z uwagi na wyższą marżę, jest to szansa na rozkręcenie konta.

Druga sprawa to jak liczone są prowizje od zamówień nieopłaconych, anulowanych i zwrotów (w tej sytuacji nie widzę naliczenia ale może się to wlicza do limitu)?  W takiej sytuacji, jeżeli przekroczyłbym ten limit, wtedy szczególnie istotne byłoby aby tego typu zamówienia nie wliczać. A ja mam takich łącznie na ok. 20 tys. zł przez ostatnie 3 tygodnie (czasami ktoś złożył 2 razy i tylko jedno opłacił, albo nie było produktu na stanie itp.).

oznacz moderatorów
0 ODPOWIEDZI 0