anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kto może reklamować ubytek zawartości przesyłki po odebraniu paczki przez klienta?

ROE_AUTO
#10 Popularyzator#

Wysłaliśmy klientowi paczkę do Paczkomatu. Klient nie zauważył małego rozdarcia przez co jedna rzecz wypadła z paczki.

W związku z tym pytanie kto w takim przypadku jest zobowiązany do złożenia reklamacji na ubytek zawartości przesyłki?

Nasza propozycja dla klienta to napisanie oświadczenia, że zrzeka się prawa do dochodzenia roszczeń i po otrzymaniu oświadczenia wysyłamy nowy przedmiot i my zajmujemy się reklamacją.

Oczywiście dla klienta napisanie oświadczenia jest ogromnym problemem i żąda natychmiastowej wysyłki nowego przedmiotu.

Jakieś rady co w takim przypadku zrobić?

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

pecela
#16 Inspirator#

Reklamację mogą zgłosić obie strony.

Co do oświadczenia, to rozporządzenie w sprawie reklamacji usługi pocztowej nie przewiduje konieczności składania takiego oświadczenia przez nadawcę. Dopiero jak przewoźnik uzna reklamację i w przypadku zgłoszenia od obu stron, jedna musi się zrzec roszczenia (jak roszczenie zgłosiła jedna ze stron, to nic nie trzeba składać).

 

oznacz moderatorów