Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam, mam taki problem. Kupujący nie zdążył odebrać swojej paczki z paczkomatu (dostawa smart za darmo) i teraz ta paczka wraca do mnie. I kupujący chce żeby znowu mu ją wysłać. Jak ma postąpić? ma zrobić dopłatę przez allegro za drugą wysyłkę?? już drugi raz chyba nie mogę mu wysłać paczki za darmo...a ja mam znowu drukować etykietę i wysłać jako nową paczkę? przepraszam ale pierwszy raz taka sytuacja się zdarza. Zupełnie nie wiem jak z tego wybrnąć. dziękuję z góry za pomoc.
Marekgs83 może odstąpić od umowy i zakupić ze smartem ponownie lub zapłacić Ci za przesyłkę i nadasz ponownie .
@Marekgs83 Tą paczkę musisz odebrać, transakcja jest anulowana, zakończona.
Klient może kupić ponownie jeśli go na czarną listę nie wpisałeś, wtedy cała procedura od nowa.
Może też dopłacić do ponownej wysyłki, ale to już umowa między wami.
@Marekgs83 wyjscia są trzy:
pierwsze jak napisał @mdrogeria - odstąpienie od umowy przez kupującego i ponowny zakup ze smartem
Drugie: kupujacy dopłaca za koszt ponownej wysyłki i wtedy Mu wysyłasz
Trzecie: wysyłasz kupującemu ponownie samemu pokrywajac koszt wysyłiki
Decyzja jak to załatwicie należy do Ciebie i do klienta 🙂
a kupujący może tak sobie odstąpić od umowy jeżeli sprzedający nie jest firmą tylko osobą prywatną? przecież sprzedający wykonał też pewną pracę i poniósł dodatkowe koszty związane z pakowaniem i umieszczeniem paczki w paczkomacie?