anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

kupujący zgłosił zwrot zamówienia.

Restaer-PL
#9 Pomysłodawca#

dzień dobry! jeżeli kupujący zgłosił zwrot,  wiadomo że na pewno sprzedawca musi zwrócić mu kasę za ten towar( nie będziemy wchodzić w szczegóły), ale czy musi sprzedawca robić zwrot za wysyłkę (jest taka opcja kiedy zakup nie SMART)? 

ponieważ, jeśli kupujący zwraca towar, a sprzedawca zwraca mu pieniędzy zarówno za towar jak i za wysyłkę , to okazuję się że to sprzedający pokrywa kupującemu zwrot choć regulamin Allegro czarno na białym mówi, że KUPUJĄCY  pokrywa "koszty wysyłki w przypadku odstąpienia od umowy i zwrotu towaru"

(https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/prawa-i-obowiazki-sprzedajacego/reklamacje-i-zwroty-od-ku...

I tu występuje kolejne pytanie: po co w takim razie w ogóle istnie ten "kwadracik"?

zastanawiam się nad tym już pól roku ale nadal do mnie nie dociera....

RestaerPL_0-1706865832850.png

 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

komis-bell
#21 Demiurg#

@Restaer-PL Przy odstąpieniu od umowy zwracasz kupującemu za towar oraz za najtańszą 'normalną' wysyłkę dostępną w ofercie (0 zł za SMART się tu nie liczy)

Ewentualny koszt odesłania do sprzedającego jest po stronie kupującego i tego zwracać nie musisz.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Zawsze zwrot to koszt kupującego, zawsze ale są wyjątki kiedy ma za darmo. Sprzedający zwraca koszt zakupu + koszt dostawy w danej ofercie nie liczy się Smart.

oznacz moderatorów