anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujacy zwrócił przedmiot który jest sprawny dlaczego ja jako sprzedawca mam pokryc wszystko koszta

RafDra95
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, mam następujący problem sprzedałem glosnik przenośny, po kilku dniach kupujacy zgłosił się do mnie z problemem że nie działa opcja grania na baterii oraz że glosnik jest uszkodzony obity gdzies na rogu, bez przesłania zdjęć zaakceptowałem zwrot bo nie miałem z tym problemu mogłem coś przeoczyć podczas sprawdzania zamówiłem do niego kuriera i paczka wróciła do mnie. Po rozpakowaniu okazało się że uszkodzenie obudowy to wina kuriera, natomiast opcja grania na baterii jest całkowicie sprawna a kupujacy poprostu bezczelnie kłamie. Powiedzialem że kupującemu że oddam mu gotówkę ale bez przesyłki bo w tej chwili sytuacja wygląda jako zwrot bo przedmiot jest sprawny niema wad ukrytych, kupujacy oczywiście się nie zgodził po czym założył spór a allegro oczywiście go popiera ja jako sprzedający nie mam nic do powiedzenia, czy w tej sytuacji nie powinno być tak że on robiąc zwrot pokrywa koszty ? 

oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21

RafDra95
#7 Wielbiciel#

Nigdzie nie pisałem ze dojdzie i odrazu zwrócę pieniądze 

oznacz moderatorów

ares_
#14 Krzewiciel#

Raz piszesz, że "odpisałem kupującemu odrazu jak towar do mnie dotrze sprawdzę towar i dopiero zwrócę pieniądze" a wcześniej pisałeś "Napisałem kupującemu że dobrze moze zwrócić skoro cos jest nie tak". 

Jeżeli napisałeś kupującemu "dobrze, może zwrócić" to jest to uznanie reklamacji. Nie ważne co miałeś na myśli, ważne co napisałeś. Rozumiem, że nie jesteś przedsiębiorcą i może to dla Ciebie jest nie logiczne ale tak to działa. Dodatkowo jeżeli w dyskusji tak mieszasz jak tutaj w tym wątku to nie dziwie się, że Allegro oddało kupującemu pieniądze (nie twierdze, że dobrze zrobili).

oznacz moderatorów