anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kurier DHL brak odbioru paczki z Żabki

MAMY ROZWIĄZANIE!
folkowy-slesin
#11 Animator#

Proszę o sprawdzenie co się dzieje z paczką nr DHL 28394382431, zamówienie nr bfe8e270-781d-11ef-b268-4d9622232aed. Kurier nie odebrał jej z punktu Żabka.28394382431.JPG

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@folkowy-slesin przesyłka jest wciąż w punkcie i czeka na odbiór. Aby dowiedzieć się dlaczego kurier jej nie odebrał powinnaś skontaktować się z supportem DHL. 
My możemy wykluczyć to zamówienie z jakości sprzedaży, ale dopiero gdy będzie opóźnione. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
folkowy-slesin
#11 Animator#

Kurier część paczek zabrał a część nie tyle się dowiedziałam z punkcie. Mogę prosić o kontakt do DHL? Jest jakiś specjalny Allegrowy kontakt czy taki zwykły jaki znajdę u nich na stronie?

oznacz moderatorów
folkowy-slesin
#11 Animator#

Proszę o wykluczenie zamówienia nr bfe8e270-781d-11ef-b268-4d9622232aed z jakości sprzedaży.

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @folkowy-slesin. Potrzebujemy potwierdzenia, że opóźnienie wynika z winy przewoźnika. Gdy otrzymamy takie potwierdzenie (np. zrzut ekranu wiadomości mailowej), przekażemy zamówienie do wykluczenia z jakości sprzedaży. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
folkowy-slesin
#11 Animator#

Przepraszam ale j... sobie robicie? Inni użytkownicy piszą tu na forum, że jest od poniedziałku problem z nadaniem paczek DHL  w Żabce i co ja mam potwierdzać? Na rozpatrzenie reklamacji DHL ma miesiąc to co niby mam tu załączyć? A lecą statystyki już od teraz a nie zanim udowodnie, że paczkę nadałam 22.09 i została zabrana dopiero 24.09

W pierwszym poście załączyłam potwierdzenie nadania. W 2 poście moderatorka "widzi", że paczka jest w punkcie czyli ją nadałam.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@folkowy-slesin zamówienie zostało wykluczone z jakości Twojej sprzedaży i od jutra nie będzie się już liczyć do statystyk. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
folkowy-slesin
#11 Animator#

Bardzo dziękuję.

oznacz moderatorów
folkowy-slesin
#11 Animator#

Moi drodzy na koniec przestroga dla wszystkich sprzedających. Trzymać kwitki nadania paczek i je skanować na przyszłość.

Tu zaproponowano mi abym kontaktowała się z DHL i na tej podstawie wykluczą zamówienie. Składać reklamacji nie mogłam, bo paczka była jeszcze w drodze (a jakość sprzedaży już była obniżona). Próbowałam przez pomoc kontakt Allegro i tam DHL odpowiedział pracownikowi Allegro, że z paczką było wszystko ok i że nie nadałam jej w POP. Dopiero po załączeniu potwierdzenia nadania DHL przypomniało sobie, że kurier nie odebrał paczki i pracownik Allegro wykluczy zamówienie.

Całość trwała od 24.09 do 26/27.09 także.....

oznacz moderatorów