Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Paczkę z gratisami a ten chce towaru na jekieś kielkadziesiąt zł, za groszową transakcję , śmiesznie się nazywa jak dzwonię "Swińskie kresy i cośtam. Już sam nie wiem co on chce, mytślałem ,że to będzie ekwiwalent, A tu wysłać zdją ze stanu i po co? Dla oceny?. Mam ją głęboko...
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Czy to w ogóle zgodne z regulaminem, że ja będę wycofywał ogłoszenia, żeby przekazać je dla klienta za darmo i jeszcze płacvić koszty przesyłki?
@mazurkur439 napisz spokojnie i po polsku w czym problem , bo czytam to i czuję jak mi broda siwieje .
@mazurkur439 składnia?
@mazurkur439 Widocznie nie był taki "fajny" jak Ci się wydawało.
@mazurkur439 pewnie mu wysłałeś niewłaściwą książkę bibliotekarzu
@mazurkur439 Kpisz czy o zdrowie pytasz?
Jak się czegoś nie ma to się oddaje kasę i klienta przeprasza, a nie wysyła mu się przedmiot zastępczy, no i jeszcze jakieś kpiny na forum...
Właśnie, to dziwne zawsze mam po jednym przedmiocie i wciąż mi czegoś brakuję, mylę sie czy co?
Dobrze, że nie prowadzisz sprzedaży tych samych produktów różnymi kanałami dystrybucji, bez udziału systemów magazynowych.
Ja wcale kpię. Po prostu mam taką dziwną sytuację
niby po polsku, a nie rozumiem ani słowa 😞
To spróbuję po Polsku. Po prostu nie wiem co robić, nie wiem dlaczego, ale w ofercie znajdują się rzeczy, które już sprzedałem, a powinienem mieć tylko po jednym egzemplarzu w sumie to moja biblioteczka, po co mi więcej takich samych tytułów, ale sprzedaję i nagle sprzedany produkt klienci kupują znów i nie wiem czy się pomyliłem wstawiając ilość egzemplarzy, czy nie wiem co? A ta sytuacja coraz częściej się powtarza i nie wiem jak zadowolić klienta, ten konkretny zażądał 3 innych tytułów i nie wiem czy mogę je mu dać. Nie wiem jak to zrobić. Zlikwidować te konkretne oferty, czy co zrobić by klient był zadowolony. Bo wychodzi na to, że mam mu teraz oddać 3 książki i jeszcze wysłać na swój koszt. Bardzo bym chciał zadowolić klienta, ale to chyba przesada i co teraz zrobić. I przede wszystkim żeby to się nie powtórzyło. A tu coraz więcej sprzedaży towarów, które już sprzedałem. Nie wiem co się dzieje.
Dodam tylko, że już mu obiecałem rekompensatę, szczególnie, że przy pakowaniu uszkodziłem jedną książkę, na dodatek nie mogę znaleźć czego nie dostał. I jeszcze jedno dziwne, bo z tego samego dnia inne paczki nie dotarły do kupujących, co jest kolejną zagadką, dlaczego nie doszło, trochę może przesadziłem z gratisami i InPost nie dostarczył bo może przekroczyłem wymiary. Na dodatek od tamtej pory nie mogę wydrukować etykiet. Czy to możliwe, że przewoźnik mnie zablokował? Mógłby mnie choć poinformować, a ja dowiaduje się, po tygodniu, że paczki nawet nie wiem które nie dotarły. Mam nawet otwartą jedną dyskusję. Fakt, że napchałem gratisów ile wlazło. A teraz nie mogę nic wysłać, a czas leci i zaraz będą kolejne reklamacje. Co robić? Jako ciekawostkę jeszcze napiszę, że jak wysyłałem, to wydrukowało mi 12 więcej etykiet niż potrzebowałem. Reklamuję, ale po tygodniu nie mam żadnej odpowiedzi. A drukować etykiet nie mogę. Czy to możliwe że przewoźnik mnie zablokował?
@mazurkur439 To może nie pal i nie pij przed pakowaniem > a najlepiej to daj sobie spokój ze sprzedażą > poproś kogoś, żeby Ci wytłumaczył jak to się robi > sądzą z Twoich wpissów to za chwilę skończysz z zablokowanym kontem, za takie prowadzeni sprzedaży.
Sprzedałem > nie wiem co . nie wiem komu > cudowniw się rozmnożyły książki? > same zagadki . Może zacznij jakiś teleturniej? > np. "co sprzedaję?, po co?, dlaczego? i za jakie grzechy?"
Może ktoś z twoich domowników też sprzedaje te książki z tej biblioteczki 😀
Hej, może po prostu masz włączone automatyczne wznawianie zakończonej oferty?
Pozdrawiam:)