anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam problem odzyskaniem środków za sprzedaż przedmiotu

Client:89976042
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry. Mam problem. Sprzedałem na Allegro przedmiot(płyta CD). Płyta była wystawiona przez aplikacje Allegro. Otrzymałem e-mail, ze klient kupił i zapłacił. Wydrukowałem etykietę i wysłałem. Nie dostałem żadnego powiadomienia, ze płyta dotarła. W aplikacji InPost znalazłem po numerze, ze klient odebrał. Pisałem wczoraj do Was, ze nie wiem jak uzyskać pieniądze za ta transakcje. Odpowiedziała mi miła pani Agnieszka Pudło, ze mam aktywować konto PayU. Wgrałem aplikacje Allegro Lokalnie, zrobiłem przelew do PayU z mojego konta. Dzisiaj dostałem wiadomość, ze jest już aktywne. Niestety na koncie payU jest 0,0 środków. Sprawdzałem historie operacji za ostatni miesiąc i nic tam nie ma. Wyglada mi to tak, ze te dwie aplikacje nie widza się wzajemnie. Przykładowo mam wystawione jeszcze 3 płyty na Allegro w zakładce lokalne a w aplikacji Allegro Lokalnie nie ma nic.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:89976042 No więc po co wysyłałeś towar bez wpłaty? Na drugi raz sprawdź dokładnie, czy masz pieniądze. NIE MASZ - NIE WYSYŁASZ. Na Allegro jest tak, że otrzymane powiadomienia mogą być fałszywe, dlatego sprawdzaj zawsze, CZY MASZ PIENIĄDZE, w zakładce Allegro Finanse lub na koncie bankowym. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:89976042 Widzę, że przesłałeś już do nas zgłoszenie mailowe w tej sprawie, ale czy w między czasie możesz sprawdzić w przeglądarce (nie aplikacji) co widzisz w tej zakładce i przesłać tutaj zrzut lub zdjęcie swojego ekranu? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

89976042
#7 Wielbiciel#

72343751-2DB6-44A0-BCD3-1082A252423B.png

Może to jest kwestia adresu e-mail w Aplikacji Allegro mam adres 243wgn…. a w Aplikacji Allegro lokalnie mrklore…

probowalem zmieniać te adresy, nie da sie 

oznacz moderatorów

89976042
#7 Wielbiciel#

4CCCF0A1-7C16-4080-AB8F-4BFDFB41E956.png

48EA7996-70A8-4C48-BF7D-8F15712467B3.png

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@89976042 Piszesz do nas, zarówno tutaj jak i w zgłoszeniach mailowych z dwóch kont:

  • na koncie o loginie 89976042 wypłaty są zweryfikowane przez PayU, ale saldo rzeczywiście w tej chwili wynosi 0 zł.
  • natomiast na koncie o loginie Client:89976042 wypłaty nie są zweryfikowane, ale tam z kolei są środki do wypłaty. 

Aby rozwiązać tę sytuację, zaloguj się proszę na koncie Client:89976042 i tam zweryfikuj wypłaty przez PayU w tej zakładce.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów