anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam problem z aktywacją konta do wypłat

StellArt1983
#8 Zapaleniec#

Witam, próbowałem skonfigurować konto do wpłat, jedna aplikacja została odrzucona o czym zostałem poinformowany, zmieniłem dane i numer konta, zrobiłem przelew weryfikacyjny i jak na razie cisza. Kończą mi się pomysły jak to ugryźć 😅

oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23

stellArt83
#7 Wielbiciel#

Nie chcę się czepiać, zdążyli już odesłać trzy przelewy... No ale nie zaksięgowali 😅😂. Mało satysfakcjonująca odpowiedź, ale dziękuję, musi mi wystarczyć 🥴

oznacz moderatorów

stellArt83
#7 Wielbiciel#

Niestety nadal nie mam żadnej informacji, a ostatni przelew robiłem w czwartek 29 czerwca. 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@stellArt83 Prześlij proszę potwierdzenie przelewu na adres: spolecznosc@alegro.pl. Zaznacz w wiadomości, że sprawa dotyczy tego wątku.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

stellArt83
#7 Wielbiciel#

Dosłownie chwilę po napisaniu postu, konto zostało aktywowane, dziękuję za pomoc, mam nadzieję, że to koniec komplikacji. 

oznacz moderatorów