anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja firma nie może zaoferować usługę "szybka dostawa". W jaki sposób to uwidocznić na stronie?

Hoppline
#7 Wielbiciel#

Jesteśmy węgierską firmą. Nie jesteśmy w stanie zaoferować swoim klientom w Polsce usługi szybiej dostawy. Jednak wydaje się, że Allegro nie bierze pod uwagę tego faktu oceniając jakość sprzedaży, gdzie w tym segmencie otrzymaliśmy bardzo mało punktów, co wpływa na całkowitą ocenę. 

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Hoppline polecam ten artykuł, z którego dowiesz się jakie informacje możesz znaleźć w panelu dotyczącym Twojej sprzedaży i jak poprawić swoje wskaźniki. Sprawdziłam Twoje aktualne statystyki i zwróć uwagę przede wszystkim uwagę na wskaźnik "terminowe odpowiedzi w dyskusjach". Tutaj przeczytasz o tym więcej. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Hoppline
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry! Dziękuję za pomoc. Czy można w jakiś sposób brać pod uwagę, że jako zagraniczna firma nie jesteśmy w stanie zaoferować obsługi "szybka dostawa"?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Hoppline Przykro mi, ale nie ma możliwości, by wyłączyć ten obszar w jakości sprzedaży. Za szybką dostawę możesz otrzymać dodatkowe punkty. Przy braku udostępniania tego typu dostawy nie karzemy ujemnymi punktami. Po prostu ich nie otrzymasz.

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów

ares_
#14 Krzewiciel#

@_HolaOla_ odpowiedź godna polityka 😉 

@Hoppline Nic z tym nie zrobisz. Allegro nie obchodzi czy jesteś w stanie spełnić te wymagania, będziesz w gorszej pozycji od innych sprzedawców ale jedynym wyjściem jest ten fakt zaakceptować i starać się wypromować w inny sposób niż szybkie dostawy.

oznacz moderatorów