Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od niedawna mamy nowego chłopaka w firmie i zajął się odpowiadaniem na e-maile. Niestety nie zauważyłem, że zamiast odpisywać w dyskusjach chłopak odpowiadał na dyskusję poprzez e-mail klikając odpowiedz w e-mailu informującym o nowej wiadomości w dyskusji i w taki oto sposób zostały nałożone na nasze konto ograniczenia.
Chciałbym tylko zapytać moderatorów i innych użytkowników czy Waszym zdaniem też doszło tu do naruszenia z naszej strony regulaminu.
Na pytanie dlaczego zostały nałożone ograniczenia otrzymałem wiadomość:
"bardzo dziękuję za wiadomość.
Pana konto zostało zablokowane w dyskusji z bober233.
Został złamany regulamin w punkcie 10.2, który mówi o obowiązku terminowego wypowiadania się w dyskusjach. Konto nie zostanie odblokowane, dopóki dyskusja nie zostanie zakończona.
Dodatkowo widzę, że na koncie posiada pan kilka otwartych dyskusji, wymagają one rozwiązania.
Gdy powyższe kwestie zostaną zakończone proszę o wiadomość, podejmę decyzję o odblokowaniu konta."
Na co wysłałem Pani (teraz zauważyłem, że to Pani Monika do nas pisała a nie Pan) odpowiedź z wytłumaczeniem:
"Dzień zły,Czy czytał Pan w ogóle dyskusję i wiadomości za które narzucił Pan ograniczenia?22.11 klient rozpoczął dyskusję.23.11 klient został poinformowany, ze doślemy brakujący towar.29.11 klient stwierdził, że ma uszkodzone ramie wycieraczki w swoim samochodzie przez co przedmiot nie jest mu potrzebny.29.11 nowy pracownik zamiast wejść w dyskusję i odpowiedzieć klientowi to kliknął odpowiedz na email i wysłał odpowiedź.5.12 klient ponowił zapytanie.6.12 nas pracownik niestety znów popełnił ten sam błąd.7.12 klient otrzymał odpowiedź w dyskusji.Zgodnie z regulaminem:10.2.
Użytkownik jest zobowiązany do wyjaśnienia prawidłowości wykonania umowy zawartej pomiędzy Kupującym i Sprzedającym. Sprzedający ma obowiązek udzielenia odpowiedzi i złożenia wyczerpujących wyjaśnień w Dyskusji w ciągu 24 godzin od skierowania zarzutów przez Kupującego, z zastrzeżeniem, że czas ten nie biegnie w soboty, niedziele i pozostałe dni ustawowo wolne od pracy.
W sytuacji, gdy Dyskusja dotyczy niedostarczonego Towaru i minął czas na dostarczenie przesyłki Sprzedający ma obowiązek wyjaśnienia problemu zgłoszonego przez Kupującego w ciągu 7 dni. Za wyjaśnienie problemu uznaje się w szczególności:
umieszczenie numeru śledzenia przesyłki świadczącego o tym, że przesyłka jest w drodze lub została dostarczona,
zwrócenie w ramach Allegro Finanse wpłaty Kupującemu lub umieszczenie potwierdzenia zwrotu wpłaty w ramach prowadzonej Dyskusji.
Po upływie 7 dni Allegro umożliwi Kupującemu oznaczenie Dyskusji jako nierozwiązanej. W przypadku, gdy problem Kupującego nie zostanie wyjaśniony i skorzysta on z Allegro Protect otrzymując rekompensatę, wypłacona Kupującemu kwota zostanie naliczona Sprzedającemu zgodnie z pkt. 10 Części IV Załącznika nr 9 do Regulaminu.
W pozostałych przypadkach Sprzedawca ma 14 dni na wyjaśnienie problemu Klienta od momentu rozpoczęcia Dyskusji.
Rozpoczęcie dyskusji dotyczyło niedostarczonego przedmiotu. Niedostarczony towar został wysłany do klienta w dniu odpowiedzi na dyskusję. Tak więc wywiązaliśmy się z regulaminowego czasu.Pan nałożył nam ograniczenia ponieważ nie odpowiedzieliśmy w dyskusji na pytanie od klienta, które brzmiało:Witam wycieraczki doszły. Ale mam jeszcze jeden problem mechanizm od wycieraczki 50cm nie działa nie jest mi potrzebna A wrzuciłem pudełko. Czy mogę zwrócić ja w pudełku po 55?Pytanie nie dotyczyło brakującego towaru, tylko możliwości zwrotu towaru. Zgodnie z regulaminem mamy 14 dni na wyjaśnienie problemu klienta.
Nr. zgłoszenia 29023208
Blokadę masz od Działu bezpieczeństwa a oni z dużo bardziej absurdalnych powodów mogą komuś zrujnować sprzedaż . Musisz z nimi prowadzić dialog który może być długi i męczący ale nie masz innego wyjścia.
Co ma dział bezpieczeństwa do wiadomości odnośnie możliwości zwrotu towaru, który był montowany i nie ma opakowania? hmmmmm
@ROE_AUTO Krzysztofie, rozumiem, że jest to niekomfortowa sytuacja, ale wszystkie wyjaśnienia powinieneś adresować do Działu Bezpieczeństwa Transakcji. Tylko w ten sposób Twoje konto może zostać odblokowane. Poczekaj proszę na odpowiedź w korespondencji numer 29023208.
Dostałem odpowiedź na mojego e-maila o treści:
"dziękuję za wiadomość. Na ten moment proszę uregulować saldo na koncie."
Dlaczego mam regulować już rachunek skoro termin płatności faktury to 14 grudnia?
Czy dział bezpieczeństwa nie nadużywa swojej "władzy"?
Nie chcę im podpaść bo zaraz znajdą jakiś powód do zablokowania konta.
Pozdrawiam
Krzysztof
Z pewnością nadużywa i nikt inny nie odblokuje, może być nawet tak że zapłacisz i tak nie odblokują.😒
Dział bezpieczeństwa allegro to takie 'państwo w państwie'. Niestety nie uzyskasz tutaj pomocy.
było na tym forum
wg allegrowego działu bezpieczeństwa
będziesz musiał:
- zakończyć pozytywnie wszystkie dyskusje - mimo, że tylko konsument i allegro może zakończyć dyskusje
- zapłacić im rachunek
Jednak się ugięli i zdjęli blokadę 😉
Wszystko do czasu. Tu jest "pięknie" jak na innych forach. Regulaminy, przepisy itp. itd. pozorna demokracja. A pod stołem wzajemna grupa adoracji i prywatna komuna autorytarna. Liczy się forsa i basta. Jak wam się coś dzieje, to zawsze się zastanówcie, kto w takich działaniach ma interes.
Ja jestem kupujący, no i widzę, że allegro w obydwie strony działa jak cwaniak cinkciarz. Jedyny wspólny mianownik to kasa i ich pojęcie własnego interesu w danej sytuacji. Zrobią co zechcą (odeślą cię do sądu), a Ty podejmiesz decyzje czy dalej tu być. No i nic kompletnie w tym złego nie zobaczą, będą pisać jak zaparty osioł. Powodzenia.