anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Negatyw - Klient nie zgadza się z rozmiarówką

-Butik-Julisia-
#10 Popularyzator#

Cześć - chciałbym usłyszeć Wasze zdanie i poradę.

Bo Allegro znamy - subiektywna ocena ......

Sprzedałem bluzkę dziecięcą ( ponad miesiąc temu )  - rozmiar 86 ( na metce jest inna rozmiarówka  0-1 - gdyż jest to produkt Turecki a oni rożnie oznaczają. )

Oczywiście pisało na aukcji : 

86 (rozmiar z metki 0-1)

Długość całkowita – 35cm

Szerokość między paszkami – 24cm

Długość rękawa zewnątrz/wewnątrz – 29/24cm

 

Dlatego też zadajemy sobie dużo trudu i mierzymy każdą sztukę i przypisujemy do Europejskiej rozmiarówki.

Oczywiście rozmiary realne podajemy także na aukcji aby każdy sobie sprawdzić.

Dodam iż nie ma czegoś takiego jak "wzór" rozmiarów  - każdy producent ma swoje 86 czy tam L-kę czy Xl-kę - czy rozmiar butów - każdy o tym doskonale wie.

Działało przez lata aż do wczoraj - gdzie dostałem negatywa - "zaniżony rozmiar" i 1 gw. za opis

Wysłałem prośbę do sprzedającego o zmianę - zobaczymy.

Oczywiście spytałem Allegro co o tym sądzi ale :

"Bardzo mi przykro, że znalazł się Pan w takiej sytuacji. Komentarz niestety nie nadaje się do usunięcia, ponieważ jest to subiektywne doświadczenie klienta ze sprzedającym. Nawet jeżeli wynika to z niedopatrzenia kupującego. Wychodzimy z założenia, że nie znamy pełnego kontaktu między Państwem i jakimi informacjami wymieniali się Państwo prywatnie. "

Nie mam pretensji do Pani - działa jak Allegro jej nakazało. 

Co Wy o tym sądzicie ? 

oznacz moderatorów
41 ODPOWIEDZI 41

-Butik-Julisia-
#10 Popularyzator#

obiektywna - "wywalająca" mi sprzedaż na tym koncie na tygodnie jak nie miesiące 🙂 

 

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#13 Ambasador#

O ile obsługę klienta można ocenić subiektywnie (bo ktoś oczekiwał czerwonej kokardki na paczce a jej nie dostał) to już ocena zgodności przedmiotu z opisem jest mało subiektywna - albo dostajesz to co zamawiasz, albo nie. Ale niektórzy jak po prostu maja zły dzień to ci wszędzie dadzą bo 1 gwiazdce. Bo tak. Bo mogą. Bo nic im nie zrobisz. 

oznacz moderatorów

-Butik-Julisia-
#10 Popularyzator#

i jak jestes mały sprzedawca to za swoje kozy w nosie Klienta - sprzedawca ponosi najwiekszą karę - utrata sprzedaży 

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#13 Ambasador#

A propos mojego negatywnego komentarza sprzed paru dni - ocena po 1 gwiazdce za zgodność z opisem i obsługę, zero jakiegokolwiek opisu, zero kontaktu ze strony kupującego. Napisałam jedna wiadomość za co taka ocena, po kilku dniach druga. Zero odpowiedzi mimo iz kupujący loguje się do Allegro. Właśnie dostałam odpowiedz, ze mam zaprzestać nękania, bo mnie zgłosi na policję 🙂 nie jest zadowolony z zakupu i ma do tego prawo. Ręce opadają. 

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@-Butik-Julisia- @Health___Beauty to jest norma. Duży odsetek społeczeństwa ma problemy z "głową", to widać w zachowaniu podczas zakupów i często później w ocenie transakcji.

Moje ostatnie negatywy, to jeden od klienta, który otrzymał puste opakowanie po zapachu za 4zł i oskarżył nas o przywłaszczenie tej kwoty. nie chciał otrzymać zwrotu,  gratisów, czy nawet czegoś wielokrotnie drozszego, wolał negatyw. Drugi od klienta, który dokonał błędnego zakupu, po podlinkowaniu prawidłowego towaru dostaliśmy negatyw z komentarzem "chamska obsługa". Nie zliczę już ile miałem sytuacji, gdzie klienci oceniali u mnie zakup, a tak po prawdzie chcieli ocenić inną transakcję od innego sprzedawcy. Otrzymujemy także zwroty produktów zakupionych u innych osób. Takie są realia.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

Health___Beauty
#13 Ambasador#

Ja wczoraj dostałam kolejny negatyw - również po 1 gwiazdce za wszystko i opis „produkt niezgodny z opisem” - pisze do kupującego, wyjaśniam, tłumacze, wysyłam screeny ze strony producenta. Kupujący przyznaje mi racje - zmienia gwiazdki wszędzie na 5 ale ocena wciąż „nie polecam”. Jeszcze 2 takie komentarze od czapy i jakość sprzedaży mi spadnie tak, ze zablokują mi konto. I serio co ja mogę zrobić? 

i do znudzenia będę powtarzać - nie byłby to taki problem gdyby wszyscy kupujący wystawiali pozytywne komentarze tymczasem 90% zadowolonych kupujących tego nie robi. 

oznacz moderatorów

Client:114655842
#7 Wielbiciel#

@Health___Beauty  napisała:

Jeszcze 2 takie komentarze od czapy i jakość sprzedaży mi spadnie tak, ze zablokują mi konto. I serio co ja mogę zrobić? 


Możesz złożyć w sądzie kolejne pozwy przeciwko kupującym i żądać usunięcia tych komentarzy.

À propos, na początku sierpnia Twój prawnik złożył w sądzie pozwy przeciwko dwóm kupującym. Jak te sprawy się potoczyły? Odbyła się jakaś rozprawa? Wygrałaś? 😏

 

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#13 Ambasador#

@Client:114655842 jak wygram to sie pochwale, nie martw sie 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Health___Beauty  jedna rzecz przykuwa uwagę w negatywach,  sprzedawca jest niegrzeczny🤔

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#13 Ambasador#

@LEW433 Chyba nie nadążasz się dziś przelogowywac 😉 miłej niedzieli! 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Widzisz mówisz o uczciwości a teraz mnie pomawiasz, chcesz to zapytamy moderację czy się przelogowuje? i wytrę ci oczy kłamstwem, nie przelogowuje się, więc kłamiesz- teraz idź do sądu, Wstyd, nie stać cię na nic mądrego?

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#13 Ambasador#

Przecież sprzedawca nie jest grzeczny, masz kolejny argument na poparcie tej tezy :)) 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Idź do sądu, @LEW433 Chyba nie nadążasz się dziś przelogowywac  jest to kłamstwo z twojej strony, zapraszam >masz doświadczenie w pozwach, moderacja jest w stanie sprawdzić czy Ja mam rację w tej kwestii czy ty.

oznacz moderatorów

-Butik-Julisia-
#10 Popularyzator#

przestańcie już- nie oto mi w tym wątku chodziło 🙂

Także chciałem dopytać o jakieś wsparcie prawne - czy macie może jakieś kancelarie co się w tym "specjalizują" ? Pytam raczej na przyszłość- bo póki co jestem "za mały grzybek" 🙂 

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#13 Ambasador#

Tak, Legato się specjalizuje w e-commerce

oznacz moderatorów

-Butik-Julisia-
#10 Popularyzator#

zdradzisz jakie to są - koszty  +- oczywiscie ? Np takiej jednej sprawy o negatyw.

I jak to sie odbywa ? 

oznacz moderatorów

Client:114655842
#7 Wielbiciel#

@-Butik-Julisia- Wygląda na to, że jednak niczego się od @Health___Beauty nie dowiesz. A szkoda, inni sprzedawcy mogliby skorzystać z Jej doświadczenia. 

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#13 Ambasador#

@-Butik-Julisia- polecam skontaktować się bezpośrednio z kancelaria 🙂 mnie to kosztuje coś koło 500 zł miesięcznie 

oznacz moderatorów

przytulprodukt
#9 Pomysłodawca#

Wystarczy iść do jakiegokolwiek prawnika, który pracuje w kancelarii, lub iść do jakiejkolwiek kancelarii, poprosić o pismo "wezwanie do usunięcia komentarza". Oni Ci piszą takie pismo, nie jest to drogie, jak dobrze poszukasz to zapłacisz 300-400 zł(zapłacisz tylko raz, a potem to wysyłasz do każdego NIESŁUSZNEGO negatywa, zmieniając tylko ewentualnie pargraf). W tym piśmie piszą tym swoim językiem prawniczym i jest tam takie coś jak zgodnie z art. takim i takim albo jakoś tak. I Jeśli otrzymujesz negatywa niesłusznego, to podmieniasz tylko paragrafy, bo jest ich kilka, są dostępne w Internecie. Jeżeli jest pusty komentarz i nikt nie zgłaszał problemu, to pasuje taki:

Informuję, że takie działania są karalne z paragrafu o zniesławienie.

Przestępstwo zniesławienia zostało opisane w art. 212 Kodeksu karnego (dalej jako KK). Zgodnie z § 1 tego przepisu przestępstwa dopuszcza się każdy, kto pomawia inną osobę, grupę osób, instytucję, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niemającą osobowości prawnej o takie postępowanie lub właściwości, które mogą poniżyć ją w opinii publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności.
Oczywiście w tym piśmie z kancelarii jest podpis adwokata oraz kancelaria, która to wystawiła. Więc kupujący który wystawił ocenę widzi, że to nie wymyślone. Jest tam napisane, że jeżeli nie usunie komentarza to zostanie skierowana sprawa do sądu (tutaj wpisujesz swój sąd rejonowy). w 90% przypadkach takie pismo działa i osoby usuwają komentarz (bo zazwyczaj jak to robią mają zły humor i komentarz jest niesłuszny). To działa oczywiście tylko w uzasadnionych przypadkach.

oznacz moderatorów

Client:114655842
#7 Wielbiciel#

@przytulprodukt  napisał(a):

Wystarczy iść do jakiegokolwiek prawnika, który pracuje w kancelarii, lub iść do jakiejkolwiek kancelarii, poprosić o pismo "wezwanie do usunięcia komentarza"...

...w tym piśmie z kancelarii jest podpis adwokata oraz kancelaria, która to wystawiła. Więc kupujący który wystawił ocenę widzi, że to nie wymyślone. Jest tam napisane, że jeżeli nie usunie komentarza to zostanie skierowana sprawa do sądu (tutaj wpisujesz swój sąd rejonowy). w 90% przypadkach takie pismo działa i osoby usuwają komentarz...


90% usuwa... Ciekawe dane. A co robisz z pozostałymi 10 procentami? Bo przecież procesów im nie wytaczasz. A tak w ogóle, to na swoim koncie masz teraz 8 negatywów i żadnych usuniętych ocen. Wygląda na to, że Twoi kupujący nie przestraszyli się lipnego pisemka z lipnej kancelarii.

 

oznacz moderatorów