Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Prowadziłem sprzedaż na Allegro od 2019 roku. Na początku tego roku dostałem e-mail z prośbą o ponowną weryfikację konta. Dane te same od początku , numer konta ten sam i nagle PayU stwierdza że nie mogę sprzedawać na Allegro. Bez podania powodu , bez łamania regulaminu z mojej strony ani żadnych negatywnych działań. PayU nie informuje dlaczego została podjęta taka decyzja , bo nie musi (tak twierdzą). Czy to jest działanie zgodne z prawem? Uniemożliwianie swobodnego przepływu towarów bez łamania prawa? Czy ktoś spotkał się z podobną sytuacją? Może trzeba wejść na drogę sądową aby wyjaśnić tą sytuację? Proszę o pomoc w tej sprawie @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dokładnie. U mnie konto takie same dane jak na allegro i weryfikacja negatywna z tym że bez podania przyczyny.
Dodam tylko że od 2019 do do początku 2023 moje dane były ok i nikomu nic nie przeszkadzało. Dane nie zmieniane do dnia dzisiejszego i nagle weryfikacja negatywna.
@ADULTMOVIEDVD przykro mi, jednak nie jestem w stanie udzielić szczegółowych informacji, operator nie wyraża zgody ze względu na ryzyko biznesowe. Jest to decyzja operatora podjęta na podstawie wewnętrznych ustaleń.
@la_nika A czy mogłabym sie dowiedziec kiedy oparetor udostepni mozliwość weryfikacji za pomocą aplikacji mObywatel ??
@AptekaNatolinska przykro mi, jednak to nie jest pytanie do mnie, przekazałyśmy Twoją sugestię, jednak to operator płatności mógłby się wypowiedzieć czy zamierza wprowadzić taką opcję.
La_niko, a czy jest szansa, abyś dowiedziała się u źródeł czy jest możliwość ponownego nawiązania umowy o usługi PayU? Miałem taką samą sytuację jak Autor, omyłkowo zweryfikowałem tylko dane w Przelewy24, no i tydzień temu zablokowano mi sprzedaż. Umowa rozwiązana, pytanie czy można ponownie zawrzeć, bo z prawnego punktu widzenia to oczywiście możliwe, nie wiem jak na to operator się zapatruje. Dane oczywiście zweryfikowałbym na wstępie.
@divy przykro mi, ale nie ma takiej możliwości. Jedyne rozwiązanie to założenie nowego konta i wykonanie na nim weryfikacji.
@la_nika Trochę dziwna ta dyskusja i te wyjaśnienia. Ciągle czytam - operator płatności, operator płatności...
Przypomina mi to takie oto powiedzenie, że to ogon zaczyna machać psem.
Allegro potrafiło postawić się monopolowi InPostu a teraz nie potrafi rozwiązać problemu płatności, problemu weryfikacji.... jeszcze trochę to PayU zablokuje wam działalność.
Nie potraficie rozwiązać tak prostego problemu czy nie chcecie?
Przecież to Allegro stworzyło tego Operatora, potem drogi się rozeszły, więc niech się rozejdą do końca !
Sorry, więm że to nie do Ciebie te pytania, te postulaty ale każdy widzi że sytuacja jest dziwna, nienormalna, absurdalna.
Życzę mniej tych dziwnych wyjaśnień..
Nestor, przez tego operatora płatności nie mogę już sprzedawać na koncie. Co ciekawe, weryfikacji danych dokonałem skutecznie wobec Przelewy24, a okazuje się, że PayU jest nad Przelewy24 i trzeba się oddzielnie weryfikować, bo nie wystarczy skan dowodu wysłać jeden raz...
@divy Każdy kto kupował cokolwiek na konkurencyjnym portalu O... wie że jest tam ten sam operator PayU. Ciekawe czy u konkurencji stosuje te same metody weryfikacji ???
Gdyby Allegro nie odgradzało by się murem od informacji z innych portali, gdyby umożliwiło normalną wymianę informacji można by było wysnuć bardziej interesujące wnioski.
Powiedzenie że ogon macha psem jest bardzo znamienne.
Chciałem dodać że że weryfikację na **piiip** przeszedłem bez problemu. PayPal nie widzi we mnie terrorysty i oszusta jak to robi małżeństwo Allegro i PayU. Coraz bardziej zaczynam utwierdzać się w przekonaniu że operator płatności PayU jest chyba właścicielem Allegro bo ma więcej do powiedzenia niż sam serwis 🙂 .
Dzisiaj zgłosiłem oficjalną reklamację do PayU. Zobaczymy co odpiszą. Na pewno nie poddam się łatwo i będę informował na bieżąco co i jak.
Ogólnie uważam że na allegro zaczął panować niesamowity bałagan. Ponowna weryfikacja konta zakończona pozytywnie ale wypłaty zablokowane. Po napisaniu do allegro o co chodzi operator odrzuca dane i negatywnie weryfikuje konto. Czy ktoś kompetentny jest mi w stanie odpowiedzieć dlaczego tak jest? Bo wydaje mi się że po prostu nie ma żadnych przeciwwskazań abym mógł sprzedawać na allegro ale skoro już PayU mnie zablokowało raz to teraz głupio im będzie mnie odblokować bo przyznaliby się do błędu.
No i oczywiście cały czas słynne "wewnętrzne postanowienia operatora" bez podania jakichkolwiek przyczyn zablokowania.
Czy udało się załatwić pozytywnie Twoją sprawę? Mam podobny problem i czekam już miesiąc czasu na odblokowanie mojego konta.