anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

NEGATYWNY KOMENTARZ

alaskarobert
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry 🙂

Miła społeczności , współpracuję z Szanownym Allegro od ponad 19 lat .
Pracuję w branży wyposażenia wnętrz , z naciskiem na łazienki .
Przez lata wypracowaliśmy własne sposoby zabezpieczanie produktów wielkogabarytowych , typu kabina , brodziki i nam się ten sposób sprawdzał, nie mieliśmy kłopotów z uszkodzonymi przesyłkami .

Jednak przytrafiło się nam takie zdarzenie , że pomimo naszych zabezpieczeń spedycji udało się uszkodzić brodzik i dotarł on do klienta zniszczony .

Oczywiście zwróciliśmy klientowi wpłacone środki , za sytuację przeprosiliśmy , lecz mimo to otrzymaliśmy negatywny komentarz , klient stwierdził, że przez nas stracił czas i , źe w jego wszechwiedzącej opinii produkt był żle zabezpieczony . Mimo , że przez lata tak wysyłamy i uszkodzeń nie było .
Jest to wielce krzywdząca opinia i nie mogę się z nią pogodzić , bo przez te wszystkie lata pracy na Allegro , nigdy negatyw mi się nie zdarzył .
Czy klient miał prawo tak ocenić nas , choć tak naprawdę wina jest po stronie spedycji ?
Mamy słowo przeciwko słowu  , przy czym nasze poparte jest doświadczeniem wysyłki setek jak nie tysięcy produktów , które zabezpieczone identycznie nigdy nie uległy uszkodzeniu .

Czy mogę prosić Allegro o usunięcie tej krzywdzącej opinii ?

Będę wdzięczny za Wasze sugestie , i Waszą pomoc merytoryczną .

Dziękuję i pozdrawiam
Robert

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

az1rael
#21 Demiurg#

Skladasz reklamacje do przewoznika jak uzna tzn ze produkt byl dobrze zabezpieczony i masz prawo wezwac janusza zakupowego do usuniecia negatywnej opini pod grozba powodztwa cywilnwgo za szkalowanie sklepu a ze masz dowody z spedycji to w sadzie kupujacy przegra i nauczy sie myslec zanim cos napisze bedac na portfelu wielce pokrzywdzonym 

oznacz moderatorów

alaskarobert
#9 Pomysłodawca#

Super 🙂
Bardzo dziękuję za tę podpowiedż 🙂

Serdeczności 🙂
Robert

oznacz moderatorów

socha_pasieka
#10 Popularyzator#

Pytanie, czy przewoźnik wyda taką decyzję? U mnie w InPost towar może być zapakowany w 2 wzmacniane kartony z tektury 5-warstw, folię bąbelkową i wypełniacz, a firma za każdym razem odrzuca reklamacje twierdząc, że towar źle zabezpieczony, bo gdyby był dobrze zabezpieczony to by się nie uszkodził 🤔 - ma to sens 🤣

oznacz moderatorów

alaskarobert
#9 Pomysłodawca#

Z mojego doświadczenia , wszelakie spedycje są bezkarne .

Prawo w tym zakresie jes ułomne.

Nieważne jak pancernie zapakujemy produkt , to i tak udało się im go uszkodzić .

Ktoś naprawdę musiał się postarać , aby to uszkodzić .

A interpretscja spedycki zawsze jest identyczna ...

Dramat ... :((

oznacz moderatorów