anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Negatywny komentarz

DoReMa
#9 Pomysłodawca#

Witam. Proszę o pomoc . Klient wystawia  negatywny komentarz . 10,02 zrobił zakup pisze : (myjka połamana ,włącznik uszkodzony , zero kontaktu ze sprzedającym , zdecydowanie nie polecam ). Kompletna bzdura . Zero kontaktu ze strony klienta , nie zgłosił tego również przez Allegro ani zwrotu ani reklamacji zero jakiegokolwiek zdjęcia. Uważam , ze to jest czysta złośliwość i próba jakieś manipulacji . Skoro w tak tragicznym stanie dostał urządzenie to chyba powinno my  zależeć na tym aby pieniądze które wydał zostały mu zwrócone albo sprzęt wymieniony. Proszę o podpowiedz jak to rozwiązać bo przez 1 komentarz leci jakość sprzedaży ? 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

mdrogeria
#21 Demiurg#

@DoReMa nic nie zrobisz , jak się z klientem nie dogadasz ocena zostanie , a jakość się za miesiąc poprawi .

oznacz moderatorów

DoReMa
#9 Pomysłodawca#

mija okres 14 dni na zwrot jak również brak jakiegokolwiek zgłoszenia , że taka sytuacja miała miejsce . Jak to rozumieć?Uważam , że komentarz jest bezpodstawny i uderza w funkcjonowanie naszej firmy , zaniża sprzedaż i publicznie  nas kompromituje . Nazwałabym to niesławieniem , ponieważ wszystkie argumentu jakie podaje klient w komentarzu są nie  prawdziwe.  

oznacz moderatorów

serwis-texas
#19 Nestor#

@DoReMa 

Mój sympatyczny kolega powiedział Ci że od strony Allegro nic nie zrobisz. Ja też tak uważam. Mówimy to z praktyki. Natomiast jeżeli uważasz to za zniesławienie to trzeba z tym iść do sądu.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@DoReMa a zrobiłeś cokolwiek w kierunku porozumienia się z klientem poza napisaniem tego wątku i odpowiedzią na ocenę ?

oznacz moderatorów

Monika__L
#15 Entuzjasta#

Ma prawo nie składać reklamacji i nie chcieć wymiany/zwrotu środków nawet jeśli to działa na jego niekorzyść. Moim zdnaiem czeka az sie odezwiecie i zaproponujecie cos za usunięcie.

oznacz moderatorów

DoReMa
#9 Pomysłodawca#

Z doświadczenia wiem,  iż klient może czekać na próbę  porozumienia się .  W swojej wieloletniej pracy spotkałam się z takimi sytuacjami . Generalnie nazywa się to wyłudzaniem , bardzo genialne rozwiazanie sprawy . Niestety nikt nie pracuje nad tym by chodź trochę prawo sprzyjało sprzedającym. 100% Władzi ma kupujący. Pozdrawiam 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A gdzie tu jest wyłudzenie? piszesz o negatywnym komentarzu a nie że czegoś oczekuje, może jakiś starszy człowiek i nie wszystko ogarnia.

oznacz moderatorów

DoReMa
#9 Pomysłodawca#

Napisałam nazywa się wyłudzeniem a nie że jest wyłudzenie . 

oznacz moderatorów