Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie mogę wypłacić środków allegro finanse PayU?
Dane się zgadzają, a co noc pojawia się wiadomość o anulowaniu wypłaty
@oillevelone Przekazałam Twoje zgłoszenie do weryfikacji. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.
ok, czekam na wiadomość
@oillevelone Dostałam informację, że otrzymałeś już wiadomość od PayU o konieczności weryfikacji danych do wypłat. W tym celu powinieneś przesłać dokument tożsamości. Wszystkie szczegóły powinny się znajdować w mailu od operatora finansowego.
Witam, w dalszym ciągu nie otrzymaliśmy żadnego maila od payu.
Bardzo prosimy pomoc
@oillevelone, przepraszam Cię, że tyle to trwa. Konsultujemy to z operatorem płatności.
@oillevelone Przykro mi, że tyle to trwało - otrzymałam już odpowiedź w Twojej sprawie. Musisz przejść jeszcze raz proces weryfikacyjny. Rozpocznij go tutaj: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/dane-konta
Żeby wniosek się otworzył, dokonaj jakiejś nieznaczącej zmiany, np. zamiast "ul." wpisz "ulica". Konieczne będzie przesłanie przelewu weryfikacyjnego i załączenie dokumentu tożsamości.
Podepnę się z pytaniem o weryfikację - czy kiedy pojawiła się informacja, że to może trwać do 3 dni (zupełnie jakbym pocztą tradycyjną ten skan dokumentów wysyłał), to w praktyce faktycznie tyle to trwa, czy można liczyć na wcześniejszą weryfikację?
Dziękujemy, wszystko już gra i buczy 🙂