Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, nie otrzymałem pieniędzy za zamówienie z dnia 24.06.2023, numer 02c5f760-12ab-11ee-b138-a7a87c19e803. Konsultant In Post poinformował mnie, że płatność za zamówienie została zrealizowana w dniu 27.06.2023 o godzinie 19.20, ale nie widzę tej płatności na moim koncie. Chcę wiedzieć, kiedy otrzymam pieniądze za to zamówienie.
@elena7419 Środki za sprzedaż za pobraniem (InPost) nie są doliczane do salda, tylko trafiają na Twoje konto w ciągu 2 dni roboczych od przekazania. Sprawdź proszę ponownie, czy na rachunku wybranym podczas nadawania przesyłki nie ma przelewu zatytułowanego "Wysyłam z Allegro – zwrot za przesyłki pobraniowe".
Informacje o wpłacie za przesyłkę znajdziesz w zakładce Zamówienia. W szczegółach wybranego zamówienia, w sekcji Szczegóły pobrania zobaczysz:
Jeśli nie zlokalizujesz płatności, to daj znać.
Niestety nie otrzymałem pieniędzy.
Specjalista In Post powiedział, że pieniądze zostały przelane na konto Allegro, ale nie widzę ich ani na koncie Allegro, ani na moim koncie bankowym.
@elena7419 skonsultuję tę sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 🙂
ok
Dzień dobry, chciałbym wiedzieć, czy coś zostało wyjaśnione w mojej sprawie?
@elena7419 jeszcze czekamy na odpowiedź od zespołu, który zajmuje się tą tematyką.
@elena7419 Przepraszam, że czekałaś na odpowiedź. Sprawdziliśmy, że nie korzystałaś z "Wysyłam z Allegro", zatem nie mamy w systemie informacji o Twoich wysyłkach poza Allegro. Powinnaś skontaktować się bezpośrednio z Przewoźnikiem w celu wyjaśnienia sprawy.
Formularz był wypełniony przez Allegro ("Allegro miniKurier24 InPost pobranie" jako dostawa). Dużo razy dzwoniła do Inpost i oni mówią że to jest wina Allegro i żeby Allegro skontaktowało z Inpostem w celu rozwiązania tej sytacji. Minęło już 20 dni od odebrania przesyłki.
Jak wysyłałaś przez menadżer to sprawdź numer konta w nim podany. Tam powinny trafić. Zwykle na 4-5 dzień roboczy.
Już kilka razy sprawdzałam ten numer konta ale nic nie ma. Pieniądze od innych sprzedaży doszły normalnie ale od tej czekam już 20 dni. Wysyłałam przez Allegro ale na tym koncie też nie ma.
@elena7419 Ta paczka została nadana poza Allegro, dlatego skontaktuj się z InPostem ponownie.
Inpost mówi tylko to że Państwo zgubiło te pieniądze i ja muszę powtornie zkontaktować z Allegro. Proszę mi podać kontaktowy numer jakiegoś konsultanta lub jeszcze raz u sieie tam sprawdzić i wrezcie zwrócić mi moje pieniądze. Lub ja, Proszę Pani, będę szukałam doradcy i inaczej rozwiązywać tą sytuację bo to jest oszukanie na pieniądze.
@elena7419 Rozmowę możesz umówić tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
Trochę dziwna sprawa. Zamówienia wysyłane z MP i tym bardziej pobraniowe zawsze wpływały na konto podane w Inpost. Ciekawe czemu inpost twierdzi, że przekazał pieniądze dla allegro. Chyba, że nie o tym samym zamówieniu tu mowa.