Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zamówił towar ale nie widzę zamówienia na liście i nie ma go również w Managerze Paczek mimo otrzymania potwierdzenia na maila. Również nie mogę go wyszukać po numerze transakcji z który był w mailu.
nr transakcji: 4b1ad933-8046-11ed-82e8-bb61c4427fc5
to samo
caed9fb1-8046-11ed-8b1b- |
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ ruch przedświąteczny awaria oczywiście musi BYĆ !! ...tradycji musi się stać zadość.
Podpinam się również: aeb2b700-8045-11ed-b86b-1560ce7e1b09
No to lecimy 🙂
A do swiat jeszcze pare dni ^^
To samo, potwierdzam.
Potwierdzam nie widać zamówienia, informacje o sprzedaży przychodzą na maila.
wchodzą , ale pół godziny opóźnienia
U mnie to samo zakup na maila widoczny, wpłata jest również - brak możliwości wydruku przesyłki w zakładce sprzedane nie ma tej sprzedaży. Inpost również nie widzi przesyłki.
Dziękuję Wam za wszystkie zgłoszenia. Rzeczywiście odnotowujemy takie problemy, zamówienia wczytują się z opóźnieniem. Już działamy w tej sprawie.
[aktualizacja 11:45]
Opóźnienia w przetwarzaniu zamówień już nie powinny występować, czyli zamówienia powinny pojawiać się na bieżąco.
Mam to samo zamówienie z 10:29 jest 10:52
aed293b0-8048-11ed-892b-dd60141b5cda
Dzień dobry
Otrzymałem maila z informacją o zamówieniu.
Klient wybrał, kupił, zapłacił.
Nie widzę tego zamówienia w zakładce zamówienia.
Proszę o informację co z tym zrobić
U mnie to samo. Nie mogę nadać przesyłki- a wiadomo każdemu zależy obecnie na czasie. Czy obsługa allegro pomoże??
tez mam to samo
U nas dokładnie to samo. Dostaję maile, że klient zapłacił za zamówienie, ale nie pojawia się ono w nowych zamówieniach.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Proszę o pomoc
awarię mają , wchodzą z ok. 1/2 godzinnym opóźnieniem
Dzień dobry, u mnie to samo. W wiadomościach przychodzi info o sprzedaży a brak jej w zakładce allegro.