Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Klient kupił paczkę smart nie odebrał jej z paczkomatu inpost. Paczka wróciła do mnie nadawcy. Nie przywiózł jej kurier tak jak zawsze zwroty.
Paczka jest w paczkomacie, ale nie dostałam żadnego sms ani mejla z kodem odbioru i w którym jest paczkomacie chociaż widnieje takie info : "I gotowe! Paczka czeka na odbiór w wybranym automacie Paczkomat. Odbiorca otrzymuje e-maila, a także powiadomienie w aplikacji InPost Mobile lub SMS-a z kodem odbioru i informacją, jak długo paczka będzie czekać na odbiór. Jeśli paczka nie zostanie odebrana w tym czasie, zostanie zwrócona do Nadawcy, o czym poinformujemy Odbiorcę w osobnych komunikatach."
gdzie mam szukać kodu odbioru?
zamówienie nr 152668b0-8cfc-11ee-8685-d148dff8910b
paczka nr 662561966363604125734317
pozdrawiam
@folkowy-slesin w tej sytuacji musisz skontaktować się z infolinią Inpostu pod numerami: