Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kilka dni temu miałam pierwszą sprzedaż poprzez allegro. Paczka wysłana, natomiast zamawiający nie odebrał paczki z Paczkomatu. Co powinnam w takim wypadku zrobić? Od czego zacząć?
@lightfragrance na pewno zacznij od kontaktu z kupującym i wyjaśnienia całej sprawy. Może będzie chciał, żeby wysłać ponownie, albo zrezygnuje z zakupu.
@lightfragrance Skontaktuj się z kupującym.
Pamiętaj, że zgodnie z prawem towar cały czas jest własnością kupującego - aby to zmienić musi on złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Poproś kupującego aby określił czy chce ponownej wysyłki (musi ją opłacić) czy chce odstąpić od umowy.
Właśnie rozmawiałam z kupującym, bedzie chciał abym wysłała ponownie paczkę. Jak to wygląda jeśli musi opłacić ponownie wysyłkę? Jak to zaznaczyć lub jak pobrać opłatę za wysyłkę?
@lightfragrance Możesz podać swój nr konta i poprosić o przelew lub w zakładce https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/ klikasz AKCJE -> POPROŚ O DOPŁATĘ.
Dziękuję bardzo za pomoc 🙂
a co w przypadku gdy wybierze opcje odstępuje, proszę anulować?
Załóżmy że zamówienie bez usługi smart. Czy mam mu oddac całą kwotę czy tylko za towar?
Normalnie jak odstepuje od umowy a opłacał dostawę to zwracasz mu kwotę na towar plus najtańszą wysyłkę jaką miał dostępną z twojej oferty na aukcji ale nie uwzględniasz odbioru osobistego, w tym przypadku ponieważ nie odebrał więc nie wywiązał sie on jako strona umowy zwracasz za sam towar a jesliby nie odebral paczki za pobraniem to zwrocilbys mu za towar minus cena wysylki po wyslaniu mu pisma z czego wynika pomniejszenie zwrotu