anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieprawidłowe wyświetlanie "dostawy jutro"

esquesklep
#8 Zapaleniec#

Od jakiegoś czasu Allegro zupełnie ignoruje moje deklaracje z godzinami wysyłki  - nasza najpóźniejsza godzina wysyłki to 12:00, teraz jest już po 14 a na ofertach nadal "dostawa jutro". Jak i po co?

Nasz błąd - zwykle nadajemy również zamówienia złożone po 12, ale nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować klientom na 100% i każdego dnia. Czy jest jakiś sposób żeby na sztywno wyświetlały się nasze deklaracje i dostawa jutro była widoczna wyłącznie do 12? Czy może mamy nie realizować zamówień które wpłyną później?

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@esquesklep przykro mi, ale nie jesteśmy w stanie nic na to poradzić. Tak działa algorytm, jeśli wysyłacie zamówienia po godzinie granicznej, zostanie to uwzględnione w przewidywanym czasie dostawy, dlatego to ważne, aby nadawać przesyłki zgodnie z deklaracją. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@la_nika nie rozumiem tego zabiegu, po co to liczyć i zmieniać skoro mam 12 to ma się tak wyświetlać jak nadam później to fajnie jak nie jest 12 i koniec 😞

@esquesklep nie nadawaj po 12 i tyle nie wiem po co w tym grzebią 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

esquesklep
#8 Zapaleniec#

Nie można by zmienić tego z "dostawa jutro" na "dostawa jutro - pojutrze" i np. dymek w którym jest napisane "sprzedawca zadeklarował wysyłkę tego samego dnia do godziny 12:00, ta godzina minęła, ale na podstawie dotychczasowych zamówień u tego sprzedawcy widzimy że jest jeszcze szansa na dostawę na jutro. "

 

Bo w obecnej sytuacji wprowadzacie klienta w błąd, ale robicie to na nasz koszt. To my dostaniemy ochrzan, negatywa, zwrot bo za późno - a wtedy można by się zastanowić czy nie wystąpić o odszkodowanie od "algorytmu"? A może dodać do każdej oferty napis wyjaśniający jak wprowadzacie w błąd klientów?

 

Sugerowana przez @kostas11 rezygnacja z nadawania po 12 nie za bardzo pasuje nam  - jeżeli mamy możliwość chcemy realizować każde zamówienie od ręki, ale nie chcemy obiecywać więcej niż jesteśmy pewni - kurierzy nie raz przyjeżdżają do nas o 13, a Wy wyświetlacie jeszcze o 14 plakietkę że "dostawa jutro". Jaki to ma sens? Jaka za tym stoi logika?

 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@esquesklep wywal godzinę graniczną i po sprawie 🙂 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

esquesklep
#8 Zapaleniec#

Tylko że to jest wygodne narzędzie - dopóki ktoś niepełnosprytny tego nie ruszył to było jasne, proste i czytelne zobowiązanie które klient bardzo dobrze mógł zrozumieć. Ale pojawiły się "algorytmy" które wiedzą lepiej że ja każdego dnia nadam paczki, bo nie mamy urlopów, wolnych, awarii czy np. innych zadań które powodują że w małej firmie po godzinie 12 już czasem nie możemy się zająć przygotowaniem paczek dla Allegro.

@la_nikaI powiem Ci szczerze, że rozumiem że ktoś to wymyślił - nawet rozważając wszystkie aspekty mógł nie pomyśleć o takiej sytuacji jak opisuje - rozumiem. Ale jak są zgłoszenia że są z tym problemy, to od razu powinno być przygotowane rozwiązanie, a nie że się nie da. Klientowi należy się rzetelna informacja i koniec. Dlatego dalej oczekuję na możliwość stałego wyłączenia "algorytmu" i brania pod uwagę wyłącznie mojej deklaracji.

oznacz moderatorów