Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
mamy problem z nierozwiązaną dyskusją na Allegro jako sprzedający. Przedstawiliśmy wszelkie argumenty ale niestety mimo włączenia się w nią Allegro nie została udzielona nam żadna odpowiedź jak mamy postąpić. Odjęli nam za to punkty czego bardzo nie chcieliśmy. Jak możemy to rozwiązać?
@hurt_porcelana do sądu dziada 🙂 nic z tym nie zrobisz, decyzja należy do kupującego a Ci na allegro są coraz bardziej roszczeniowi i złośliwi, nawet jak masz rację i przedstawisz na to dowody to i tak zrobią na złość zabierając gwiazdki czy kończąc dyskusje jako nierozwiązaną 😞
@hurt_porcelana argumenty to mało , należy rozwiązać problem , ale teraz to woda po kisielu .
Ale w jaki sposób mamy to rozwiązać skoro kupująca upiera się przy swoim mimo, że wyciągnęliśmy prawne paragrafy a Allegro nie wypowiada się w ogóle w dyskusji?
@hurt_porcelana w sądzie, allegro nie jest stroną transakcji 😞
Nie mamy potrzeby iść do sądu. To my nie przyjęliśmy zwrotu towaru. Chcemy tylko zakończyć dyskusje.
@hurt_porcelana dlaczego nie przyjęliście zwrotu ?
Ponieważ miał ślady użytkowania, wszystkie fabryczne etykiety były odklejone i 100 sztuk talerzy nie nadawało się do dalszej sprzedaży. Poza tym Pani jest przedsiębiorcą, brała towar na fakturę w celach zawodowych więc jej nie przysługuje zwrot.
@hurt_porcelana ,,w celach zawodowych ,, do dość szerokie pojęcie , nie znam szczegółow to wstrzymam się od komentarza
tak wiem, sytuacja jest szczegółowo przeanalizowana i wiemy, że nie musimy przyjmować tego zwrotu. Chciałabym się tylko dowiedzieć jak możemy zakończyć tą dyskusje.
@hurt_porcelana tak jest jak się nie pisze od razu wszystkiego, używanie czy zerwanie etykiet nie możesz odmówić przyjęcia zwrotu ale możesz obniżyć za używanie 😞
Co do DG napisz co ma w PKD czy to restauracja lub katering albo handlarz talerzami ? bo jak nie to też nie masz postaw do odmowy przyjęcia zwrotu 😞
w pkd jest restauracja
Tak jak napisałam - sytuacja została przeanalizowana dokładnie i wiemy, że nie musimy przyjmować zwrotu od tej Pani ze względu na charakter działalności. Moje pytanie dotyczyło tego jak się porozumieć z allegro w sprawie nierozwiązanej dyskusji. Nie dostaliśmy od nich żadnej odpowiedzi a dyskusja ma taki status.
@hurt_porcelana tak masz rację nie musisz przyjmować zwrotu, na allegro nie licz, możesz postraszyć kupującą że jak nie zmieni dyskusji itp. bo to wpływa na Twoją sprzedaż pozwiesz ją do sądu, pewnie wygrasz bo zrobiłeś wszystko zgodnie z prawem, kwestia czy jest sens się szarpać, allegro od paru lat jest beznadziejnie rozwiązane jeśli chodzi o to co się liczy i jak do jakości sprzedaży 😞
Napisz do allegro poprzez formularz kontaktowy, opisz sytuację poczekaj na odpowiedź i potem poproś aby to wkleili do dyskusji. W dyskusjach bardzo często zdarzają nam się takie sytuacje, że nikt nie odpisuje z allegro albo tamci konsultanci piszą takie bzdury, że potem musimy pisać właśnie przez formularz kontaktowy do "mądrzejszych" działów i potem prosimy aby to przedstawić w dyskusji jako odpowiedź z allegro. Zawsze działa.
Dziękuję! Tak też zrobiłam - dyskusja rozwiązana błyskawicznie na naszą korzyść 🙂 dziękuje bardzo