anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Oferty

TOTAL4YOU
#7 Wielbiciel#

Powiedzcie mi, dlaczego w moich ofertach pojawiają się zmiany dotyczące adresu na , który kupujący ma wysłać reklamowany towar? Mój asortyment jest zróżnicowany, i w przypadku reklamacji kupujący odsyła go pod różne adresy- zależnie od tego co to jest. A allegro samo z siebie zrobiło mi w tym taki miszmasz, że teraz muszę we wszystkich ofertach dokonywać poprawek!


Kolejne pytanie dotyczy kodów EAN i łączenia katalogów. Niektóre produkty nie posiadają kodów EAN, lub nie jestem w stanie ich połączyć z innymi ofertami- abstrachując już od tego, że to jest bzdura. Więc w jaki sposób mam je inaczej wystawić? Podpięcie pod podobny produkt, z innymi parametrami nie wchodzi w  grę, ponieważ kilka osób już dało znać, że jest to wprowadzanie w błąd. 

I kolejne, dostępność ofert. Mam wyłączone dostawy do Czech i na Słowację, a jednak w ofertach widnieje dostępność oferty na te rynki. Jakim cudem, skoro było to wyłączane

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_?!

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@TOTAL4YOU Nie wprowadzamy zmian dotyczących adresów do reklamacji. Samodzielnie podajesz je w zakładce Warunki reklamacji i następnie wybierasz w formularzu sprzedaży, w części Warunki oferty.

Jeśli w danej kategorii podanie kodu EAN jest obowiązkowe, nie wystawisz oferty pomijając ten parametr. W przypadku braku właściwego produktu w Katalogu, należy dodać nowy przy podaniu poprawnego EAN-u i powiązać z nim ofertę. Wszystkie informacje o procesie rejestracji, kosztach za poszczególne pakiety i aktywacji kodów EAN (GTIN) znajdziesz na stronie organizacji GS1 Polska. Obejrzyj film, aby dowiedzieć się więcej. 

Czy poza wyłączeniem dostępności ofert na danym rynku w zakładce Mój Asortyment, wprowadziłeś również zmiany w cennikach dostawy, usuwając metody wysyłki zagranicznej?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

TOTAL4YOU
#7 Wielbiciel#

W takim razie skąd się wzięły te zmiany, skoro ja ich nie wprowadzałem? Adresy reklamacji mam ponazywane według kategorii produktowej, co do czego, więc nie ma mowy o pomyłce we wszystkich ofertach, w których takie zmiany zauważyłem. 

Oczywiście. 

Kolejna rzecz, status przesyłek. W zamówieniu status przesyłki od tygodnia był "w doręczeniu", po kontakcie z Klientką czy odbierze Towar z punktu,  okazało się, że Pani od tygodnia ma zamawiany produkt i z niego korzysta. 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@TOTAL4YOU Statusy przesyłek prezentujemy w oparciu o dane przekazywane przez przewoźników. Którego zamówienia dotyczy ten problem?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

TOTAL4YOU
#7 Wielbiciel#

Przewoźnik udzielił mi informacji, że u nich w dniu o w, którym  mówiła klientka, że odebrała przesyłkę  został zmieniony status. Nawiasem mówiąc status tej przesyłki  nadal widnieje " w doręczeniu" 

9a7c9c60-e3a9-11ee-8246-7b382d7aa691

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@TOTAL4YOU Przekazałam tę sprawę do weryfikacji. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

TOTAL4YOU
#7 Wielbiciel#

Dziękuję. 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@TOTAL4YOU Dodaj proszę zrzuty ekranu ze szczegółów tego zamówienia. 

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów