anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Opcja "Generuj szczegóły zwrotu"

supershield
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry,

 

mam problem z wygenerowaniem szczegółów zwrotu do korekty paragonu. W zakładce "Zwroty towarów", po odnalezieniu wybranego zwrotu, przycisk "Generuj szczegóły zwrotu" jest szary, nie da się go użyć i pojawia się informacja "Wygenerowanie szczegółów zwrotu jest niemożliwe. Kupujący w formularzu zwrotu wybrał powód reklamacji.". Formularza zwrotów również nie widzę i nie mogę pobrać. Proszę o informacje, które mogą pomóc w rozwiązaniu tego problemu - dokument potrzebny do księgowości, do korekty paragonu.

 

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

komis-bell
#21 Demiurg#

@supershield Dla reklamacji nie wygenerujesz potwierdzenia. U mnie księgowa powiedziała, że wystarczy screen ze szczegółów zwrotu z widocznym powodem zwrotu jako reklamacja.

oznacz moderatorów