Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Paczki DPD nadane z punkcie PickUp (Żabka) czasami nie są odbierane. Tak mam z dwoma przesyłkami z dzisiaj i wczoraj. W systemie są jako nadane w punkcie, ale Allegro oczywiście nie zmieni statusu dopóki kurier ich nie weźmie. Pracownicy Żabki twierdzą, że kurier jest albo go nie ma, a nadanych paczek nie mogą mi wydać, żeby mogły być nadane inaczej. W statystykach oczywiście wszystko poleci, bo czas wysyłki jest przekroczony.
Przykładowy nr przesyłki: 1000657158694U
Wcześniej nie miałam nigdy problemu z DPD, ale podobno teraz nie ma gwarancji, że paczki wyjdą w ciągu 24h. Co może zrobić sprzedający? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@actp-sklep Wskaż proszę dok ładny adres punktu, o który chodzi.
Chodzi o punkt: PL62914 (sklep Żabka, ul.Kolejowa 67, 62-069 Dąbrówka). Punkt jeszcze we wrześniu był na mapce DPD, teraz go nie widzę, ale przyjęto ode mnie paczkę i w systemie firmy DPD jest jako nadana w punkcie pickup.
@actp-sklep Dziękuję bardzo! Już przekazałam zgłoszenie do zespołu, który wyjaśni sprawę z przewoźnikiem. Będę Cię informować na bieżąco.