anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Podałem oszustowi dane mojej karty

Idź do rozwiązania
Client:54677407
#7 Wielbiciel#

 

55DA1706-6BF6-45BF-BA89-74E89C55F505.png

F9DBA138-DA4E-45A7-A975-1E3D75A5EF29.png

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  podałem oszustowi następujące dane karty. Co mam teraz zrobić bardzo proszę o szybką odpowiedź

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
AlePiesio
#13 Ambasador#

Zadzwonić do banku i zablokować kartę

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Aby to ukrócić skontaktuj się z Bankiem, zablokuj kartę, zgłoś sprawę na Policję. Jest duża szansa, że odzyskasz swoje pieniądze. Poinformuj znajomych, jak działają oszuści.

oznacz moderatorów
Client:54677407
#7 Wielbiciel#

Tyle że żadnych pieniędzy nie straciłem 

oznacz moderatorów
Client:54677407
#7 Wielbiciel#

B504C5B8-07BA-443B-B957-C42739F798F0.png

F9DBA138-DA4E-45A7-A975-1E3D75A5EF29.png

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  podałem oszustowi następujące dane karty. Co mam teraz zrobić bardzo proszę o szybką odpowiedź

oznacz moderatorów
komis-bell
#13 Ambasador#

@Client:54677407 NATYCHMIAST dzwoń do banku zastrzec kartę. Można też to zrobić samemu jeśli masz dostęp do bankowości elektronicznej.

oznacz moderatorów
Client:54677407
#7 Wielbiciel#

Ale ten oszust nie ma PINu do mojej karty jedynie dostęp do aplikacji IKO 

oznacz moderatorów
komis-bell
#13 Ambasador#

@Client:54677407 Nie ma to znaczenia. Natychmiast zgłoś sprawę do banku, zablokuj kartę i najlepiej poproś o nową.

oznacz moderatorów
Client:54677407
#7 Wielbiciel#

Dziekuje ci bardzo za odpowiedź

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Aby to ukrócić skontaktuj się z Bankiem, zablokuj kartę, zgłoś sprawę na Policję. Jest duża szansa, że odzyskasz swoje pieniądze. Poinformuj znajomych, jak działają oszuści.

oznacz moderatorów