anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z wgraniem pliku CSV

MAMY ROZWIĄZANIE!
PerfumyMax1
#9 Pomysłodawca#

Mam własny plik (spoza Allegro). Przy wgrywaniu pojawia się komunikat: "Plik jest poprawny. Liczba znalezionych produktów w naszym Katalogu produktów Allegro: ...... Aby wystawić oferty, ustaw poniżej warunki sprzedaży."

Plik się nie wgrywa. Kodowanie UTF-8

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@PerfumyMax1 prześlij proszę zrzut ekranu z widocznym komunikatem na adres spolecznosc@allegro.pl. Ważne jest by zrzut obejmował cały ekran wraz z datą i godziną na pasku startowym. Załącz również plik, który próbujesz wgrać. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@PerfumyMax1 dziękuję za przekazanie materiałów o które prosiła Wiktoria. W jej imieniu wracam z odpowiedzią, Dział techniczny wczoraj wdrożył poprawkę i problem nie powinien już występować. Sprawdź to proszę i daj znać, gdyby było inaczej 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
PerfumyMax1
#9 Pomysłodawca#

Plik się wgrywa. Dziękuje za pomoc

oznacz moderatorów