anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z wgraniem pliku CSV

aska162223
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

Mam problem z wgraniem pliku csv, ciagle wyskakuje bład, że mam żle nazwane kolumny. Może ktoś miał podobną sytuację?

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@aska162223 Cześć. Czy to jest plik pobrany z zakładki Mój asortyment/Wystaw z pliku zgodnie z tą instrukcją? Mogę Cię prosić o wykonanie zrzutu ekranu z widocznym komunikatem o błędzie?

oznacz moderatorów

aska162223
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów

aska162223
#7 Wielbiciel#

Wgraj plik.png

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@aska162223 Dziękuję za zrzut. Rozumiem, że plik pobierasz z zakładki Mój asortyment lub Wystaw z pliku i podczas próby wstawienia ofert (w tej zakładce) pojawia się powyższy komunikat? 

Ta informacja pokazuje się z reguły przy próbie wystawienia oferty z własnego pliku. Podczas wystawiania takiego pliku system spróbuje automatycznie rozpoznać obowiązkowe kolumny na podstawie ich nazwy - a jeśli nie uda się tego zrobić, to pojawia się prośba o zmianę nazwy kolumn na obsługiwane. 

Pamiętaj również, że pliku wygenerowanego w zakładkach Mój asortyment lub Wystaw z pliku nie można wystawić na innym koncie. Powodem jest indywidualny numer ID przypisany do cenników i warunków  zwrotu. 

Prześlij mi proszę ten plik na spoleczosc@allegro.pl

oznacz moderatorów

aska162223
#7 Wielbiciel#

wysłam z emaila [edycja]

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@aska162223 Potwierdzam otrzymanie wiadomości. Prześlę plik do weryfikacji i wrócę do Ciebie z informacjami. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@aska162223 Cześć! Plik, który nam przesłałaś, nie jest plikiem pobranym z zakładki Mój asortyment/Wystaw z pliku zgodnie z tą instrukcją. Najprawdopodobniej korzystasz ze złego pliku. 

oznacz moderatorów

aska162223
#7 Wielbiciel#

Ten plik, który przesłałam dostałam z hurtowni z którą współpracuję. Hurtownia twierdzi,że z plikiem nie powinno być żadnych problemów. Obecnie na swoim koncie nie mam wystawionych produktów.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@aska162223 Cześć - to zmienia postać rzeczy i jest to istotna różnica, dlatego dwukrotnie pytałam, czy plik został pobrany przez Ciebie zakładki Mój asortyment lub Wystaw z pliku.

Jeśli masz plik zewnętrzny, to skorzystaj z instrukcji wystawiania ofert z pliku csv z wykorzystaniem makr lub bez wykorzystania makr. Do swojego pliku musisz dodać kolumny z nazwami poszczególnych informacji.

oznacz moderatorów