Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mam problem, próbuje wygenerować etykietę, ale niestety wyskakuje błąd
Nie można zamówić wybranej paczki:Upłynął termin oczekiwania na odpowiedź z API w związku z tym przesyłka nie została zamówiona.
Jak naprawić ten problem? Nie chciałbym, aby moja Jakość sprzedaży spadła z powodu opóźnionego nadania paczek.
@TIVShop Podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja (jeśli jest jeszcze aktualna).
mam ten sam problem 😞
Widocznie coś w Allegro dzisiaj poszło nie tak. Problem zgłoszony i czekam na rozwiązanie wraz z moimi klientami :E
u mnie pomogło- wejście na inpost i tam w menagerze paczek, opłaciłam i poszło:)
Hej, mam zamówienie na allegro paczkomaty inpost i mam powiązane konto z menadżerem paczek inpost, a mimo to nie mogę nadać paczki z poziomu allegro. Wyskakuje komunikat
błąd przetwarzania
Nie można zamówić wybranej paczki: Upłynął termin oczekiwania na odpowiedź z API w związku z tym przesyłka nie została zamówiona.
W czym problem?
W dodatku jest to opcja z pakietem smart, a po wejściu bezpośrednio do menadżera w inpost przy zamówieniu widnieje koszt 8.99 który należy opłacić żeby ją stamtąd wysłać. Pomożecie?
@Seziel allegro ma dziś czkawkę, poczekaj do jutra i sprawdź czy poszło 🙂
@Seziel Byl problem ale już jest po więc spróbuj.🤗
Niestety nadal to samo.
@Seziel rozumiem, że próbujesz nadać tą przesyłkę w Wysyłam z Allegro, nie w Managerze Przesyłek InPost? Czy masz podpisaną umowę z InPost?
Najczęściej powód takiego komunikatu jest do wyjaśnienia z przewoźnikiem, ponieważ może dotyczyć nieopłaconej faktury albo świadczy o tym, że nie masz włączonej na umowie jakiejś usługi.
Jeśli problem dotyczy zamówienia nr 3df87cd1-d932-11ec-8715-0d57b8b4b49e to chociaż w ofercie masz oznaczenia Smart! to kupujący nie ma wykupionej tej usługi, dlatego kosztuje 8,99 zł w Managerze przesyłek.
Sprawdzałem skrzynkę pocztową i nie widzę żadnej faktury od inpost. Pierwszą paczkę do paczkomatu wysylałem bodajże 15maja i w managerze paczek na stronie inpost widnieje juz jako dostarczona i jest ikonka paczkomatu 0zł. Korzystam z umowy w ramach Allegro. Wtedy wysyłałem prosto z allegro, a teraz wyskakuje taki błąd.
@Seziel Czy możesz przesłać mi jeszcze zdjęcie lub zrzut swojego ekranu, który pokazuje ten komunikat?
Wrzuciłem zrzut ekranu, problem aktualny ;/
@Seziel przepraszam, że czekasz na odpowiedź! Czy możesz podać nr zamówienia, przy którym pojawia się ten komunikat? Widzę, że to którego numer podałam wcześniej czeka już na odbiór kupującego.
Chodzi o to samo zamówienie, ale boję się że problem będzie się powielał. musiałem je już wysłać i niestety dopłacić. Inpost twierdzi, że po ich stronie wszystko gra.
@Seziel @a_le_Figle @Gosposka7 dziękuję za Wasze zgłoszenia! Połączyłam wszystkie w tym wątku, bo to ten sam komunikat. Będę to wyjaśniać i gdy tylko otrzymam informację na ten temat, dam znać!
@a_le_Figle @Seziel @Gosposka7 sprawdziliśmy te przesyłki i jednak konieczne będzie wyjaśnienie sprawy z InPost, ponieważ to ich API generuje ten komunikat.
Bardzo proszę napiszcie do nich przez ten formularz.
Nasze przesyłki z tym problemem dotyczą DPD Smart a nie Inpost i wysyłamy za pośrednictwem Allegro. Nie mam możliwości wyjaśnienia z DPD ponieważ nie mamy z nimi umowy na świadczenie usług kurierskich. Czy mam utworzyć nowe przesyłki do tych zamówień z gwarancją że nie naliczy nam pełnych kosztów nadania 12,99zł?
@Gosposka7 Podaj mi proszę przykładowe numery zamówień, których dotyczy ten problem.