anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z wygenerowaniem etykiety

TIVShop
#2 Obserwator#

Witam,

Mam problem, próbuje wygenerować etykietę, ale niestety wyskakuje błąd 

Błąd przetwarzania

Nie można zamówić wybranej paczki:Upłynął termin oczekiwania na odpowiedź z API w związku z tym przesyłka nie została zamówiona.

Jak naprawić ten problem? Nie chciałbym, aby moja Jakość sprzedaży spadła z powodu opóźnionego nadania paczek. 

oznacz moderatorów
47 ODPOWIEDZI 47

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@TIVShop Podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja (jeśli jest jeszcze aktualna). 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

a_le_Figle
#7 Wielbiciel#

mam ten sam problem 😞

oznacz moderatorów

Gosposka7
#7 Wielbiciel#

Widocznie coś w Allegro dzisiaj poszło nie tak. Problem zgłoszony i czekam na rozwiązanie wraz z moimi klientami :E

oznacz moderatorów

a_le_Figle
#7 Wielbiciel#

u mnie pomogło- wejście na inpost i tam w menagerze paczek, opłaciłam i poszło:)

oznacz moderatorów

Seziel
#7 Wielbiciel#

Hej, mam zamówienie na allegro paczkomaty inpost i mam powiązane konto z menadżerem paczek inpost, a mimo to nie mogę nadać paczki z poziomu allegro. Wyskakuje komunikat 

błąd przetwarzania

Nie można zamówić wybranej paczki: Upłynął termin oczekiwania na odpowiedź z API w związku z tym przesyłka nie została zamówiona.

W czym problem?

W dodatku jest to opcja z pakietem smart, a po wejściu bezpośrednio do menadżera w inpost przy zamówieniu widnieje koszt 8.99 który należy opłacić żeby ją stamtąd wysłać. Pomożecie?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Seziel allegro ma dziś czkawkę, poczekaj do jutra i sprawdź czy poszło 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Seziel Byl problem ale już jest po więc spróbuj.🤗

oznacz moderatorów

Seziel
#7 Wielbiciel#

Niestety nadal to samo.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Seziel rozumiem, że próbujesz nadać tą przesyłkę w Wysyłam z Allegro, nie w Managerze Przesyłek InPost? Czy masz podpisaną umowę z InPost?
Najczęściej powód takiego komunikatu jest do wyjaśnienia z przewoźnikiem, ponieważ może dotyczyć nieopłaconej faktury albo świadczy o tym, że nie masz włączonej na umowie jakiejś usługi.  
Jeśli problem dotyczy zamówienia nr 3df87cd1-d932-11ec-8715-0d57b8b4b49e to chociaż w ofercie masz oznaczenia Smart! to kupujący nie ma wykupionej tej usługi, dlatego kosztuje 8,99 zł w Managerze przesyłek.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Seziel
#7 Wielbiciel#

Sprawdzałem skrzynkę pocztową i nie widzę żadnej faktury od inpost. Pierwszą paczkę do paczkomatu wysylałem bodajże 15maja i w managerze paczek na stronie inpost widnieje juz jako dostarczona i jest ikonka paczkomatu 0zł. Korzystam z umowy w ramach Allegro. Wtedy wysyłałem prosto z allegro, a teraz wyskakuje taki błąd.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Seziel Czy możesz przesłać mi jeszcze zdjęcie lub zrzut swojego ekranu, który pokazuje ten komunikat? 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Seziel
#7 Wielbiciel#

2022-05-22.png

oznacz moderatorów

Seziel
#7 Wielbiciel#

Wrzuciłem zrzut ekranu, problem aktualny ;/

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Seziel przepraszam, że czekasz na odpowiedź! Czy możesz podać nr zamówienia, przy którym pojawia się ten komunikat? Widzę, że to którego numer podałam wcześniej czeka już na odbiór kupującego. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Seziel
#7 Wielbiciel#

Chodzi o to samo zamówienie, ale boję się że problem będzie się powielał.  musiałem je już wysłać i niestety dopłacić. Inpost twierdzi, że po ich stronie wszystko gra. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Seziel @a_le_Figle @Gosposka7 dziękuję za Wasze zgłoszenia! Połączyłam wszystkie w tym wątku, bo to ten sam komunikat. Będę to wyjaśniać i gdy tylko otrzymam informację na ten temat, dam znać!

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@a_le_Figle @Seziel @Gosposka7 sprawdziliśmy te przesyłki i jednak konieczne będzie wyjaśnienie sprawy z InPost, ponieważ to ich API generuje ten komunikat. 
Bardzo proszę napiszcie do nich przez ten formularz

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Gosposka7
#7 Wielbiciel#

Nasze przesyłki z tym problemem dotyczą DPD Smart a nie Inpost i wysyłamy za pośrednictwem Allegro. Nie mam możliwości wyjaśnienia z DPD ponieważ nie mamy z nimi umowy na świadczenie usług kurierskich. Czy mam utworzyć nowe przesyłki do tych zamówień z gwarancją że nie naliczy nam pełnych kosztów nadania 12,99zł?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Gosposka7 Podaj mi proszę przykładowe numery zamówień, których dotyczy ten problem. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów