anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

problem z wypłatą środków

Client:47347842
#1 Nowicjusz#

dobry wieczór, nie mogę wypłacić środków z allegro po sprzedaży, wykonałem przelew na 1,01 (przez blik i przelew) już trzy razy i za każdym razem pieniądze do mnie wracały przesłałem również zdjęcie dowodu osobistego. 26.04 otrzymałem maila "Twoje dane do wypłaty zostały zaakceptowane" jednak wciąż po zalogowani nie mogę dokonać wpłaty bo jest informacja że trwa weryfikacja.

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

xyz96
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:47347842 Masz aktywowane przelewy PayU i Przelewy 24? dopytaj tu o co chodzi:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1588cdd0-0680-4a7f-a68c-8e1864769ebb

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:47347842 to dlatego, że aktywowałeś wypłaty PayU, a środki są na saldzie operatora Przelewy24. Przejdź proszę do zakładki Ustawienia wypłat, w miejscu poświęconym operatorowi Przelewy24 uzupełnij dane osobowe oraz przejdź do banku, by wykonać przelew weryfikacyjny. Weryfikacja może zająć do 5 dni roboczych. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

😂

oznacz moderatorów