Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymałem takiego @
Poinformujemy Cię e-mailem, kiedy kupujący wybierze sposób zapłaty i wysyłki oraz wskaże adres dostawy. Dane pojawią się jednocześnie w zakładce Zamówienia
Uwaga! To nie jest adres do wysyłki. Otrzymasz go w kolejnym mailu.
!!!!! Nie otrzymałem następnego @ od niedzieli, od dnia sprzedaży, a dziś przyszła mi wiadomość:
Dzień dobry S..... |
ogólny poziom jakości Twojej sprzedaży spadł poniżej neutralnego. Może to zmniejszyć zainteresowanie kupujących Twoimi ofertami.
Przyczyną jest: Numery przesyłek uzupełnione w terminie:0% Twoi klienci chcą wiedzieć kiedy dotrą do nich przesyłki. Oczekują, że udostępnisz numer do śledzenia przesyłki w terminie, który deklarujesz w ofercie. Dodawaj go do większości nadawanych przesyłek, a poprawisz zadowolenie swoich klientów. Sprawdź, które zamówienia miały wpływ na Twój wynik. Pobierz raport z zakładki Skuteczność wysyłki -272 / 30 Nieakceptowalnyi Wysyłka w terminie:0% Niestety przesyłki nadajesz z opóźnieniem, niewielu Twoich klientów może śledzić ich status na swoim koncie w Allegro. Popraw swój wynik - wysyłaj przesyłki w zadeklarowanym przez Ciebie terminie. Twoi klienci na pewno docenią możliwość sprawdzenia statusu przesyłki na swoim koncie w Allegro. Sprawdź, które zamówienia miały wpływ na Twój wynik. Pobierz raport z zakładki Skuteczność wysyłki |
co za bajzel macie
@Sorino Czy adres dostawy nie jest widoczny w zakładce Zamówienia?
Jeśli chodzi o wiadomości, sprawdź proszę folder ze spamem. Zdarza się, że zagubione powiadomienia trafiają właśnie tam.
Wiadomości nie ma także w spamie, ale w końcu jak zacząłem łączyć konto z Inpost to w zamówieniach po bardzo długim czasie dziś coś pyknęło 😉 i się pojawiło. Nie zmienia to faktu, że przez brak @ od allegro dostałem ujemne punkty. Tak na marginesie, nadal nie ma @ od allegro, przeglądałem też spam bardzo dokładnie i nic.