anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem ze zwróconym zakupem w Smart

capitalpackaging
#9 Pomysłodawca#

proszę o informację: klient nie odebrał paczki w terminie, zgłosił zwrot (w dniu, kiedy zamówienie zostało wysłane), przesyłka wróciła do nadawcy. Inpost potwierdził, "Zgodnie z informacjami systemowymi przesyłka 670767759405825116529017 została zwrócona do Nadawcy na numerze listu 520107018670767000845150. Wskazany kod zwrotu 9953786275 nie został wykorzystany". Client:43608614 zam. 5296edf0-c861-11ee-a251-b54760889dd6 zakup w Smart. Kto w tym wypadku płaci za przesyłkę zwrotną. Według Inpostu decyduje o tym Allegro. Proszę o konkretną odpowiedź, ponieważ musimy anulować fakturę i zwrócić wpłatę kupującemu - naszym zdaniem pomniejszoną o koszt zwrotu paczki do nadawcy, ponieważ kod zwrotu nie został wykorzystany. Jak na razie z Allegro nie otrzymaliśmy konkretnej informacji czyli: W takim przypadku, gdy ponieśli Państwo koszt przesyłki zwrotnej, można oczekiwać pokrycia tych kosztów od klienta. Można mu je potrącić od kwoty zapłaconej za towar. Problem w tym, że nie wiemy, czy i kiedy ewentualnie zostaniemy obciążeni kosztem zwrotu, a wpłatę musimy zwrócić już.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Nikt ponieważ zwrot Smartem oraz paczkomat jest darmowy.

oznacz moderatorów

capitalpackaging
#9 Pomysłodawca#

Niestety, trzeba czytać ze zrozumieniem. Od Allegro otrzymałam odpowiedź zupełnie inną - "w tym przypadku należy zwrócić kupującemu środki, jakie wpłacił odejmując od tego środki, jakie sprzedający poniósł w związku z nieodebrana przesyłką" Nie jest to typowa sytuacja zwrotu.

oznacz moderatorów