anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problemy z nadaniem przesyłki

tylko_bio
#7 Wielbiciel#

Nie mogę nadać przesyłki, a co za tym idzie wydrukować etykiety i nadać towaru. 
Komunikat: Brak odpowiedzi z API InPost. Przesyłka nie została zamówiona. Spróbuj ponownie za chwilę.
Co mam zrobić.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@tylko_bio czy masz uregulowany rachunek w Inpost lub wystarczającą kwotę środków jeśli to konto prepaid? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Luca_gla
#9 Pomysłodawca#

W allegro nie, mam termin do 14.06. W Inpost tez cos jest do placenia? 🙂Myslisz ze bylby to błąd API? 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Luca_gla tak, jeśli masz nieuregulowany rachunek w Inpost lub brak środków na koncie prepaid taki komunikat jest możliwy. Podaj mi proszę jeszcze numer tego zamówienia. Sprawdzimy je dokładnie i jutro rano wrócę do Ciebie z informacjami. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Luca_gla
#9 Pomysłodawca#

6271bf30-0858-11ee-af9b-67c9cedc1751

oznacz moderatorów

tylko_bio
#7 Wielbiciel#

Rozumię, że mając pieniądze na koncie w InPost, powinna być możliwość - z poziomu konta allegro - utworzenia przesyłki i wygenerowania etykiety.

Błąd niestety pojawiał się nawet po doładowaniu konta w InPost właściwą kwotą i odczekaniu dość długiego czasu aby wszystko się posynchronizowało.

Finalnie dane zostały zaimportowane do InPost i przesyłka została utworzona w panelu InPost a następnie została automatycznie wczytana do allegro.

 

Czy dla przesyłek poza SMART generowanie etykiet w panelu InPost to jedyna droga? Czy doładowanie konta w InPost spowoduje obsługę nadań w panelu Allegro (co aktualnie zwraca 'Brak odpowiedzi z API InPost')?

 

 

 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@tylko_bio @Luca_gla W przypadku wskazanego zamówienia problemem była nieopłacona faktura w InPost lub brak środków na koncie prepaid. Przesyłki InPost nadajesz przez managera paczek, natomiast Allegro InPost przez nasze narzędzie Wysyłam z Allegro.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów