anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przelewy24 - długa weryfikacja

Idź do rozwiązania
esabrina
#8 Zapaleniec#

Witam,

posiadam konto Firma i jakiś czas temu wysłałam wszelkie dokumenty oraz przelew do celów weryfikacji. Miała ona trwać podobno do 5 dni, jednak mimo wszelkich dokumentów oraz 2 przelewów nadal nie aktywowano mi usługi Przelewy24. Jako Firma mogłam złożyć samo oświadczenie, ale podesłałam także zdjęcia dowodu osobistego, niestety to także nie przyśpieszyło weryfikacji. Nie mam pojęcia, gdzie odezwać się najpierw, czy to jest jakiś błąd, jakieś propozycje? 

Z góry dziękuję.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
xyz96
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
nat_not
Moderator
Moderator

@esabrina Widzę, że dokumenty do weryfikacji zostały przesłane w ostatni piątek (17.12), dlatego proszę Cię o jeszcze odrobinę cierpliwości.

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
esabrina
#8 Zapaleniec#

17 grudnia podesłałam jeszcze skany dowodu(teoretycznie nie musiałam tego robić se względu na konto Firma) oraz robiłam przelew po raz drugi, natomiast weryfikację podjęłam już 12 grudnia. Dobrze, w takim razie jeszcze chwilę poczekam...

oznacz moderatorów
nat_not
Moderator
Moderator

@esabrina Dane do wypłat zostały zaakceptowane 🙂

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
ricolandia_pl
#7 Wielbiciel#

@nat_not Ja zrobiłam przelew weryfikacyjny oraz podałam wymagane dane 8 stycznia. I do tej pory status jest 'w trakcie weryfikacji'. Czy możesz na to spojrzeć?

oznacz moderatorów
nat_not
Moderator
Moderator

@ricolandia_pl Dostałam informację, z której wynika, że dane do wypłat są już zaakceptowane 🙂

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów