anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

sprzedaż

DawidLewinski
#7 Wielbiciel#

Klient złozył zamówienie ale pisze mi wiadomość że nie ma żadnej możliwości zaplaty. Czy coś trzeba zmienić w ustawieniach ?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

mdrogeria
#21 Demiurg#

podaj link do oferty , na razie nic nie rób 

oznacz moderatorów

DawidLewinski
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@DawidLewinski Cześć. 🙂 A w czym dokładnie rzecz? Czy pojawia się jakiś komunikat o błędzie? Nikt inny nie zgłaszał nam podobnych problemów. Może ten artykuł okaże się pomocny dla kupującego: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zakup-i-dostawa-na-allegro-lokalnie/jak-zaplacic-za-zakup-na... 

oznacz moderatorów

DawidLewinski
#7 Wielbiciel#

https://allegrolokalnie.pl/oferta/folia-stretch-3-brutto-bezbarwna-mocna 

Klient pisze że nie ma żadnej możliowść płatności

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@DawidLewinski Niech klient napisze do nas bezpośrednio i prześle zrzuty ekranu. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A jak Ci złożył zamówienie? nie daj się wciągnąć w żadne płatności poza Allegro.

oznacz moderatorów

DawidLewinski
#7 Wielbiciel#

https://allegrolokalnie.pl/oferta/folia-stretch-3-brutto-bezbarwna-mocna

Klient pisze że nie żadnej możliowści platności

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@DawidLewinski On coś kombinuje > może zapłacić normalnie przez PayU > zapytaj się go, o co dokładnie mu chodzi?

oznacz moderatorów