Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient złozył zamówienie ale pisze mi wiadomość że nie ma żadnej możliwości zaplaty. Czy coś trzeba zmienić w ustawieniach ?
podaj link do oferty , na razie nic nie rób
@DawidLewinski Cześć. 🙂 A w czym dokładnie rzecz? Czy pojawia się jakiś komunikat o błędzie? Nikt inny nie zgłaszał nam podobnych problemów. Może ten artykuł okaże się pomocny dla kupującego: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zakup-i-dostawa-na-allegro-lokalnie/jak-zaplacic-za-zakup-na...
https://allegrolokalnie.pl/oferta/folia-stretch-3-brutto-bezbarwna-mocna
Klient pisze że nie ma żadnej możliowść płatności
@DawidLewinski Niech klient napisze do nas bezpośrednio i prześle zrzuty ekranu.
A jak Ci złożył zamówienie? nie daj się wciągnąć w żadne płatności poza Allegro.
https://allegrolokalnie.pl/oferta/folia-stretch-3-brutto-bezbarwna-mocna
Klient pisze że nie żadnej możliowści platności
@DawidLewinski On coś kombinuje > może zapłacić normalnie przez PayU > zapytaj się go, o co dokładnie mu chodzi?