Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
11 lipca dostałam informację z InPost, że paczka została uszkodzona i wraca do nadawcy, czyli do mnie. InPost sporządził protokół szkody i zrobił zdjęcia uszkodzonej paczki, które dostałam mailem. Paczka jest w transporcie do mnie, nie wiem co jest w środku.
Teraz muszę wysłać kupującemu nową paczkę i wydrukować etykietę za 9,99 zł.
Czy mając protokół szkody, ubezpieczonej paczki, w jaki sposób mogę wystąpić o odszkodowanie?
Czy wystarczy wysłać informację pod pomoc@inpost.pl, czy jest na to może gotowy formularz na stronie InPost?
@CHECINIAKI jak przyjdzie paczka zrób zdjęcia uszkodzonego towaru zobacz ile masz strat i złóż reklamację https://inpost.pl/reklamacja a kupującemu wyślij drugą, w menadżerze paczek, zmień na wygenerowane, znajdź klienta i nadaj ponownie za 9,99 zł 🙂
Znając sposób postępowania InPost - sugeruję nawet nagranie filmu z czynności otwierania przesyłki. Oni potrafią w weryfikacji zrobić z koperty formatu B/4 przesyłkę ponadgabarytową o wymiarach ponad 70cm.