anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uszkodzona paczka InPost a odszkodowanie

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

11 lipca dostałam informację z InPost, że paczka została uszkodzona i wraca do nadawcy, czyli do mnie. InPost sporządził protokół szkody i zrobił zdjęcia uszkodzonej paczki, które dostałam mailem. Paczka jest w transporcie do mnie, nie wiem co jest w środku.

Teraz muszę wysłać kupującemu nową paczkę i wydrukować etykietę za 9,99 zł.

Czy mając protokół szkody, ubezpieczonej paczki, w jaki sposób mogę wystąpić o odszkodowanie?

Czy wystarczy wysłać informację pod pomoc@inpost.pl, czy jest na to może gotowy formularz na stronie InPost?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

kostas11
#21 Demiurg#

@CHECINIAKI jak przyjdzie paczka zrób zdjęcia uszkodzonego towaru zobacz ile masz strat i złóż reklamację https://inpost.pl/reklamacja a kupującemu wyślij drugą, w menadżerze paczek, zmień na wygenerowane, znajdź klienta i nadaj ponownie za 9,99 zł 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

AGD-SERVICE
#13 Ambasador#

Znając sposób postępowania InPost - sugeruję nawet nagranie filmu z czynności otwierania przesyłki. Oni potrafią w weryfikacji zrobić z koperty formatu B/4 przesyłkę ponadgabarytową o wymiarach ponad 70cm.

oznacz moderatorów