Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Wysłałem bardzo ciężki komputer do klienta zapakowanie zajęło mi 2 godz wiedziałem ze jest to sprzęt podatny na uszkodzenia w transporcie. Wiec się przyłożyłem. Paczka doszla cała. Klientowi komputer się nie spodobał, twierdził ze się wyłączał znalzazlem rozwiązanie w postaci zmiany konfiguracji ramu lub ponowne jej zainstalowanie. Kupujący jednak nie chciał sprawdzić mojego rozwiazania i chciał komputer zwrócić. Nie ma problemu kupujący zwrocil sprzęt. Dziś paczka do mnie dotarła widząc wielkość paczki podejrzewałem ze coś może być nie tak. Wraz z kurierem nagrałem moment rozpakowywania paczki. Paczka bez ostrożnie, zapakowana w jeden karton i kulka wartw steropianu.. nie miało prawa być dobrze. Zostały uszkodzone nóżki komputera... czyli cała obudowa zewnątrz bo komputer jest ze stopu metalu... klient został poinformowanym o uszkodzeniach mam mu wieczorem podesłać filmik oraz uszkodzenia. Jakie mam podjąć dalsze kroki ... proszę o pomoc. Bo nie miałem takiej sytuacji.
@alejablko Rozumiem, że rozpakowałeś paczkę w obecności kuriera, ale czy spisaliście również protokół szkody?
Tak przy kurierze kurier spisał protokół w wersji elektronicznej. Kurier poczta-Polska.
@alejablko W tej sytuacji przewoźnik prawdopodobnie będzie się kontaktować z nadawcą, czyli kupującym. Poczekaj na odpowiedź klienta w tej sprawie. Jeśli wykazuje chęci do rozwiązania problemu, mam nadzieję, że będzie to możliwe bez szkody dla Ciebie.
Jakiej szkody dla mnie ? Co zrobiłem złego abym pokrywał coś komus ? Z doswiadczenia wiem ze ze na 99% reklamacja będzie odrzucona, brak uszkodzeń kartonu zewnątrz brak nalepki ostrożnie brak zaznaczonej opcji ostrożnie .. słabe zabezpieczenie sprzętu który ważył 28 kg.. za 14 dni mam podjąć decyzje zwrotową jaka mam podjąć ? W przypadku odrzucenia reklamacji kupującego ? Mam towar zwrócić ? Czy zwrócić cześć środków ? Proszę o konkretne odpowiedzi.
@alejablko Decyzję w sprawie przyjęcia lub odrzucenia zwrotu musisz podjąć samodzielnie.
@nat_not ???
Decyzję w sprawie przyjęcia lub odrzucenia zwrotu musisz podjąć samodzielnie.
że będzie to możliwe bez szkody dla Ciebie.
Zwrot jest i musi być przyjęty a kupujący musi dostać zwrot kasy do 14 dni, kwestia tylko czy sprzedawca dostanie odszkodowanie od firmy kurierskiej czy wystąpi z roszczeniem do kupującego za niechlujne zapakowanie w przypadku odmowy przez złe spakowanie 😞
Nie widzę tu żadnej szkody po stronie sprzedawcy 🙂
A czemu kupujący mam otrzymać zwrot ? Sprzęt wrócił w znacznie pogorszonym stanie, do uszkodzenia nie doszło u sprzedjacego na co mam dowod w postaci nagranego filmu. Firma kurierska zapewne również odrzuci reklmacje. Wiec wyjdzie ze do uszkodzenia doszło u klienta i klient w takim stanie wysłał komputer.
@alejablko to obniż kwotę zwrotu o ile jesteś pewien że klient go posuł i wysłał w stanie uszkodzonym, ale zwrot musisz wykonać w ciągu 14 dni od odstąpienia 😞
W tej sytuacji nie możesz odrzucić zwrotu 😞 albo oddajesz całość i czekasz na odszkodowanie albo skoro klient posuł oddajesz tyle ile wart jest reszta po uszkodzeniach 🙂
Nie jestem pewien. Ale do kupującego nadałem paczkę bardzo dobrze zabezpieczona. Kupujący odesłał mi komputer w innym opakowaniu oraz materiałach. Gdyby choć zapakował w polowe tego co wyslalem wraz z komputerem nic złego by się nie stało.. również nie zaznaczył opcji ostrożnie ani nie dał żadnej etykiety,.. to jak to jest ? Kupuje np
perfum otrzymuje go w foli bąbelkowej... zwracam perfum wysyłając go w zwykła koperta bez bąbelków... perfum pęka kto jest winny ?
Poczta rozpatruje wnioski o paczki bodajże do 30 dni... ja mam czas 14 dni na podjęcie decyzji zwrotowej. Zwrócę np polowe kwoty... kupujący wystawi o wniosek do POK otrzymanreszte środków... Allegro zapewne obciąży mój rachunek reszta środkami... to jest normalne ?
Super pomoc... super rozwiazania.