anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uszkodzona zwrócona paczka.

AutoUpgrade
#8 Zapaleniec#

Witam

Mam pytanie odnośnie zwrotów.

Sprawa dotyczy zamówienia 997882f6-e235-11ee-bf69-c9344ec536f5

Został zgłoszony zwrot i przed chwilą paczka do mnie dotarła. Jednak wygląda jakby ktoś nią rzucał lub jakby grali nią w piłkę.

Kto teraz odpowiada za to że produkt ma zniszczone opakowanie i nie będzie nadawał się do ponownej sprzedaży?

oznacz moderatorów
27 ODPOWIEDZI 27

mdrogeria
#21 Demiurg#

@AutoUpgrade masz protokół szkody ?

oznacz moderatorów

AutoUpgrade
#8 Zapaleniec#

Pudełka standardowo owinięte są sporą ilością folii strecz. Nie widać przez folię, że pudełko jest uszkodzone więc przy kurierze nic nie było widać a dopiero po rozpakowaniu. Chyba, że teraz to zgłosić?

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@AutoUpgrade w takim przypadku sporządzasz protokół szkody ale najpierw bier kogoś do pomocy i nagraj film z rozpakowania bo ci kupujący zarzuci podmianę paczki. Odpakuj nagraj jak wygląda towar. Sprzedałeś jako firma z jaką wysyłką jaki przewoźnik i czy smart? paczkomat kurier czym zwrot?

oznacz moderatorów

AutoUpgrade
#8 Zapaleniec#

Towar już rozpakowany więc nie ma możliwości nagrania momentu rozpakowania - nie wiedziałbym, że jest uszkodzony gdybym nie wyjął pudełka z folii. Zakup z wysyłką smart do paczkomatu i zwrot kurierem Inpost.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

1000004606.jpg

@AutoUpgrade to tu masz postępowanie wg moderacji 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@AutoUpgrade na przyszłość kamera na pakowni wysyłki i przyjmowanie zwrotu na filmie nagrania min 3 miesiące trzymaj 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

kto ponosi odpowiedziaalność za zwrot smart.png

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Zrzut ekranu (720).png

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Zrzut ekranu (730).png

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Zrzut ekranu (719).png

ciąg przyczynowo skutkowy

oznacz moderatorów

Biale_Stokrotki
#11 Animator#

Im więcej foli na zewnątrz tym kurierzy gorzej traktują przesyłki 

jak widać zniszczenia to nie pozwalają sobie na takie traktowanie, a jeśli już to widać przy odbiorze 😉 raz dostalam paczke juz z protokołem szkody 😂

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@AutoUpgrade klient dokonuje odstąpienia więc nie jest już właścicielem towaru, odbierając paczkę tyczy się to wszystkich masz obowiązek sprawdzić i w razie co spisać protokół, jak widać uszkodzenia to od razy, jak nie widać do 7 dni co by nie było na odbiorcę że uszkodził po odbiorze 🙂

I teraz jak nie masz protokołu jesteś w plecy oddajesz kasę i masz nauczkę na przyszłość bo odebrałeś paczkę bez uwag 🙂

Jak masz protokół składasz reklamację, prosisz klienta o zrzeczenie się roszczeń, oddajesz kasę do 14 dni od odstąpienia i czekasz na rozstrzygnięcie reklamacji, jak dostaniesz odszkodowanie jest wszystko ok, jak przewoźnik odrzuci za złe pakowanie, występujesz z fakturą i roszczeniem do kupującego 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

AutoUpgrade
#8 Zapaleniec#

Jest jakieś specjalne miejsce do spisania protokołu szkody przez Smart? Czy uderzać do Inpostu (chociaż wyżej było napisane inaczej).

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@AutoUpgrade na str internetowej protokół spiszesz danego przewoźnika i reklamację zgłosisz albo przez allegro na ich usługę smart

oznacz moderatorów

sklep_solpio
#12 Orędownik#

ja musiałem spisać protokół np. na stronie DPD

 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@AutoUpgrade smart to nie przewoźnik tu masz https://inpost.pl/protokol a potem skłądasz reklamację allegro lub bespośrednio tu https://inpost.pl/reklamacja na na podstawie upoważnienia allegro do pobrania w zakładce dostawy 🙂  

________
Κώστας
oznacz moderatorów

sklep_solpio
#12 Orędownik#

"Dzień dobry,
dziękuję za szybką odpowiedź.

Jedynym wyjściem w tej sytuacji jest oczekiwanie na wiadomość ze strony klienta.
Podjęłam dodatkowe kroki i do klienta zostało wysłane powiadomienie aby skontaktował się z Państwem.

Na przyszłość gdyby podobna sytuacja się powtórzyła, proszę od razu wysłać do klienta dokumenty a następnie przystąpić do zwrotów środków."

 

 

"

dziękuję za wiadomość w sprawie reklamacji numer ********, która dotyczy przesyłki o numerze ********.

Rozumiem, że ta sytuacja jest dla Państwa kłopotliwa.

W omawianym przypadku złożenie reklamacji będzie możliwe dopiero po przesłaniu przez kupującego niezbędnego oświadczenia o zrzeczeniu się roszczeń lub po skontaktowaniu się z nami uprawnionej strony do wniesienia reklamacji.W przeciwnym razie nie mamy niestety możliwości podjęcia dalszych działań w Państwa sprawie.

Jeśli w przyszłości znajdą się w Państwo w podobnej sytuacji, to mogą Państwo wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy, do czasu wyjaśnienia tej sprawy z przewoźnikiem lub przesłania przez klienta zrzeczenia się roszczeń.

W przypadku problemów ze znalezieniem porozumienia z kupującym, zachęcam do kontaktu z dedykowanym działem. Można to zrobić po wejściu w link:"

to @kostas11 jak wyjaśnisz takie odp od allegro ?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@sklep_solpio ale o co dokładnie pytasz ? bo to jest mniej więcej dokładnie to co napisałem wyżej 🙂 

Oczywiście jak klient się nie zrzecze praw do roszczeń, to i tak musisz oddać kasę do 14 dni ale wtedy wyceniasz to co dostałeś 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

sklep_solpio
#12 Orędownik#

dokładnie o cytat "klient dokonuje odstąpienia więc nie jest już właścicielem towaru,"

z twojej wypowiedzi to czemu ja muszę pisać do klienta żeby łaskawie mi zrzeczenie napisał ?

oznacz moderatorów