Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Tak więc weryfikacje Allegro finanse robiłem w niedzielę i wpłaciłem im pieniądze przez PayU. Weryfikacje robiłem żeby wypłacić kasę z konta bo sprzedałem coś na Allegro Lokalnie. Nie rozumiem dlaczego nadal jest w trakcie weryfikowania wszystko skoro patrzyłem że w moim banku wpłata przeszła.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Dzień dobry. Proszę o sprawdzenie mojej weryfikacji PayU. Cały czas wyświetla że jest w trakcie weryfikacji, a przelew weryfikacyjny zrobiłam już dwa razy. Z wyrazami szacunku. Agimira.
Witam, prosiłbym o sprawdzenie mojej weryfikacji PayU. Cały czas wyświetla że jest w trakcie weryfikacji i nie mogę przesłać pieniążków na konto. Takie zwlekanie może zaszkodzić przez co będę musiał zwrócić kwotę Klienta.
Pozdrawiam
@Krischr, zostałeś poproszony o przesłanie skanu lub czytelnego zdjęcia brakującej strony dowodu tożsamości, ponieważ otrzymaliśmy od Ciebie tylko jedną z potrzebnych stron (w przypadku dowodu bez adresu dołącz oświadczenie). Więcej informacji o tym, jak aktywować usługę PayU znajdziesz tutaj.
Dziękuję, wysłałem jeszcze raz skan dowodu z obu stron. Bardzo proszę o szybką weryfikację.
Dobrze ze sam do was napisałem bo nie wysłaliście mi żadnego maila z prośbą o uzupełnienie danych
@Krischr, Sprzedający każdorazowo otrzymują powiadomienia mejlowe od operatorów o tym, że muszą dołączyć dokumenty lub uzupełnić dane. Mejl wysyłany jest m.in. przez PayU z adresu service@payu.com.
Świetnie, na taki skan dowodu mogą brać na nas pożyczki. Jeszcze fajnie bo trzeba podać swój numer pesel, dobrze ze jeszcze nie wymagają hasła do banku!
Zapytam jeszcze raz bo pierwszy moj post został skasowany,
po co kolejna weryfikacja w Peyu? po co kolejny skan dowodu osobistego? i po co im po raz kolejny raz nr pesel?, przecież na udostępnienie takich danych mogą być brane na nas pożyczki np. w PROVIDENCIE, co będzie gdy te dane przechwycą hakerzy? Czy mam jakąś gwarancje?
Oszustom wystarczy imię, nazwisko i numer PESEL, które chronimy bardzo słabo. A skala kradzieży danych wciąż rośnie.
Nie wystarczy zwykły przelew z konta jak było kiedyś? po co im te dowody i pesele.
@euphoria_art Otrzymałeś maila z informacją o konieczności przeprowadzenia powtórnej weryfikacji?
Pytam, ponieważ na koncie, z którego piszesz, wypłaty są aktywne.
Dziwna sprawa ale otrzymałem maila o powtórną weryfikację
Tytuł wiadomości:
"
Blokada Twoich środków na Allegro"
"Nasz operator płatności PayU – zgodnie z ustawą – regularnie sprawdza dane swoich użytkowników. Dlatego, aby dalej korzystać z usług PayU i wypłacać środki z Allegro Finanse, zaktualizuj swoje dane ..."
@euphoria_art czy możesz napisać z jakiego adresu otrzymałeś tą wiadomość e-mail?
Dzień dobry. Proszę o sprawdzenie mojej weryfikacji PayU. Cały czas wyświetla że jest w trakcie weryfikacji, a przelew weryfikacyjny zrobiłam już dwa razy. Z wyrazami szacunku. Agimira.
@Agimira Cześć. Poprzednia weryfikacja się nie powiodła, ponieważ dane na koncie bankowym i na koncie Allegro się różniły. Jeżeli konto, z którego wysyłany był przelew weryfikacyjny, jest wspólne, będzie potrzebny dokument z banku, który to potwierdzi.
Witam, a czy mógłbym się dowiedzieć co się dzieje z moją weryfikacją, czytając ten temat mam wrażenie, że wszystko jest zrobione dobrze, a nadal czekam
@TNL_2020 czy możesz napisać kiedy wysłałeś przelewy weryfikacyjne do operatorów? Czy wysłałeś je w części poświęconej operatorowi PayU? Czy możesz przesłać potwierdzenia tych przelewów weryfikacyjnych na adres spolecznosc@allegro.pl
Witam przelew wysłałem do paypro 23 września. przelew zwrotny otrzymałem 26 września.
@TNL_2020 Przelewy weryfikacyjne muszą być dwa - osobny dla Przelewy24 i osobny dla PayU.
W takim razie gdzie znajdę miejsce do wysłania tych przelewów?
@miczbel2 Cześć. 🙂 Dzisiaj zleciłeś przelewy do Operatorów, zatem poczekaj proszę na ich weryfikację. Standardowo w przypadku PayU trwa to do 3 dni roboczych, P24 do 5 dni roboczych.