anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Weryfikacja Przelewy24

Client:85874852
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry.

31 maja dostałam maila z informacją o zaakceptowaniu przesłanych dokumentów oraz aktywowaniu konta do wypłat. Otrzymałam również zwrot OBU kwot aktywacyjnych (1,01zł), ale na koncie w "ustawieniach wypłat", aktywne jest tylko PayU, a Przelewy24 wciąż są w trakcie weryfikacji.

Proszę uprzejmie sprawdzić, czy jest to może błąd techniczny, czy mam czekać na kolejnego maila z informacją o drugiej aktywacji (drugiej usługi - Przelewy24)?

Przechwytywanie.JPG

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:85874852 Widzę, że przesłane przez Ciebie dokumenty są w trakcie weryfikacji, dlatego proszę o cierpliwość.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów