anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wyłudzenie pieniędzy przez kupującego

P_Atelier_Toys2
#7 Wielbiciel#

Witam, sprzedaję odzież, nową, zamawiam z hurtowni pod klienta. Dziś miałam bardzo nieprzyjemną sytuacje, gdyż klienta, która zakupiła u mnie dres, dziś po jego otrzymaniu zażądała zwrotu części kosztów twierdząc, że dres przyszedł brudny od klipsów lub kleju (dres nigdy nie był klipsowany ani oklejany, kilkukrotnie sprawdzałam przed wysyłką) zaproponowałam klientce wymianę na nowy dres lecz ona stwierdziła, że taka opcja jej nie interesuje i nie wystawi mi pozytywnej opinii, ponieważ nie jestem przychylna do klienta, stwierdziła, że potrzebuje dres na środę i w żadne odsyłanie bawić się nie będzie, mam jej zwrócić część kosztów. Tylko nie rozumiem za co, jeśli nie otrzymałam dresu a na zdjęciu od klientki komplet wyglądał jakby był pochlapany wodą. Zaproponowałam nawet, że wyślę nowy dres do sanatorium na swój koszt, oczywiście negatyw wleciał, allegro umywa jak zawsze ręce a mi sprzedaż stoi gdyż nie mam smarta. Co radzicie zrobić w takiej sytuacji? Widać, że klientce zależało tylko na jednym

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Monika__L
#15 Entuzjasta#

nic nie zrobisz.

Allegro nam wykreowało takich klientów. Musisz odczekać aż statystyki się podniosą

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@P_Atelier_Toys2 Nic nie zrobisz > Allegro nie będzie interweniowało, gdyz uważa, że komentarz to "subiektywne odczucie kupującej" i dopóki nie narusza regulaminu to go nie usuną > po prostu trafiłaś na "pseudokupującą cwaniarę" > chce na Tobie zarobić > musisz wziąć "na klatę > nie Ty pierwsza, nie ostatnia

Ten system oceniania jest chory > jest idealny dla takich kombinatorek

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@P_Atelier_Toys2 poczekać 30 dni, z nadzieją, że nie wpadnie inna zaniżona lub negatywna ocena i wtedy Smart wróci. Drugie rozwiązanie, które potrwa dłużej to pozew wobec kupującej, wyrok sądu to jedyny pewny sposób na usunięcie negatywa. Oczywiście możesz dodatkowo pozwać kupującą o rekompensatę utraconych zysków, ale wyliczenie odpowiedniej kwoty, to już wyższa gimnastyka.

Jeśli sprzedajesz jako firma, to konsument jedyne co może żądać przy reklamacji, w razie niezgodności z umową, to naprawa lub wymiana. Odstąpienie od umowy lub obniżenie ceny tylko po spełnieniu ściśle określonych w UoPK warunków. Więc Twoje postępowanie było jak najbardziej ok z punktu widzenia przepisów.

oznacz moderatorów