anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wystawiłem na sprzedaż przedmiot, kupujący wpłacił środki a ja nadałem paczkę InPostem

pawelw1992
#8 Zapaleniec#

Po kilku dniach okazało się , że paczka zniknęła z paczkomatu, skontaktowałem się z InPostem w celu weryfikacji i tłumaczyli się błędami w systemie , sprawdzali magazyn główny itd i nigdzie paczki nie ma. Zrobiłem zwrot pieniędzy ale i tak zablokowali mi konto. co mogę z tym zrobić ? nie uważam się za winnego całej sytuacji...

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

LEW433
#21 Demiurg#

Oddałeś kasę a nie odblokowali Ci konta?: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

pawelw1992
#8 Zapaleniec#

Jeszcze nie, w sumie mam zablokowaną sprzedaż a nie konto. 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@pawelw1992 Jeśli zakup nastąpi od osoby prywatnej lub obie strony transakcji występują jako przedsiębiorcy - wydanie towaru przez sprzedającego następuje z chwilą przekazania przesyłki do przewoźnika. Oznacza to, że odpowiedzialność za przesyłkę w momencie przekazania przewoźnikowi przechodzi na kupującego.

oznacz moderatorów

pawelw1992
#8 Zapaleniec#

Czyli jak przesyłka miała status Nadania to mnie jako sprzedającego reszta nie powinna interesować? Chciałem temat wyjaśnić ponieważ jednak zależało by mi na tym żeby przesyłka trafiła do klienta, zwrot kosztów był dla mnie również oczywisty. 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

Tak.
Jeśli sprzedajesz jako osoba prywatna to z chwilą przekazania przesyłki kurierowi lub jej nadania w paczkomacie odpowiedzialność za jej dalsze losy spoczywa na kupującym.

Nic oczywiście nie stoi na przeszkodzie abyś pomógł kupującemu w rozwiązaniu problemu (złożenie reklamacji u przewoźnika itp) i bardzo dobrze to o tobie świadczy jednak zgodnie z prawem nie musisz robić nic bo cała odpowiedzialność jest już po stronie kupującego.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@pawelw1992 W sprawie ściągnięcia blokady z Twojego konta, skontaktuj się proszę z nami przez ten formularz kontaktowy. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

pawelw1992
#8 Zapaleniec#

Wysłałem formularz kontaktowy 🙂

 

Pozdrawiam

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

Muszę przyznać, że odchodzą tu niezłe szopki... 😄

oznacz moderatorów