Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam wysłałem towar dwa razy za pobraniem na swój koszt klient nie odebrał towaru (zwrot)kto teraz zwróci mi za przysyłkę?
sprzedawca nawet nie może założyć dyskusji jak kupujący i domagać się zwrotu kosztów z tego co widzę.
Nikt.
niech dalej tak robią ze sprzedawca nie ma żadnych praw to ciekawe co ludzie będą kupować na tym portalu jak nie będzie sprzedających . porażka!!!!!!
klient chodź nie ma szans żebyś to ściągnął a allegro ma to w d..ie na pewno ci nie pomorze kiedyś była opcja jak klient nagminnie nie odbierał paczek miał blokadę .Ta opcja została wycofana dla allegro była bez sensowna skoro oni za to nie płacą .Szkoda nerwów i czasu jest to przykre jakby to było w druga stronę i ty byś był winny klientowi 20 zł bałbyś już blokadę i byłbyś traktowany jak zł......
Może czas zrezygnować z takich form dostawy jak "za pobraniem" ,czy "odbiór osobisty" ? , to często przynosi kłopoty.
chyba czas zrezygnować z tego portalu.....
Wiesz najtrudniej wyważyć granice między kupującym a sprzedającym, tak żeby wszyscy byli zadowoleni, sprzedający nie są bez winy. Uważam że jak zamówił to powinien odebrać.
co to za odpowiedz w ogóle.....na tym portalu liczy sie tylko kupujący jak wiać sprzedający nie ma żadnych praw... kupujący zamawiają zwracają albo nie odbierają przesyłek a płaci sprzedający.
zdarzają się przypadki użycia narzędzi wykonania usługi i zwrotu towaru ...kto później jest stratny....
Zanim podejmiesz ten ostatni krok to najpierw znajdź sobie inny ,lepszy który będzie bardziej dopasowany do Twojego asortymentu jakim handlujesz.