Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Z jakiego adresu e-mail powinien pochodzić e-mail o otrzymanej wpłacie?
Sprawa wygląda tak, że po sprzedaży otrzymałem email z poniższej domeny.
od: | Client:98957753 (Allegro) <i39kstn3eo@allegromail.pl> |
Czy takie e-maile nie są wysyłane z powiadomienia@allegro.pl ? Druga sprawa - treść tej wiadomości e-mail znajduje się w wiadomościach z kupującym, czy tak powinno być? W treści i temacie wiadomości widnieje "Otrzymałeś wpłatę od Client:98791405". A więc nick z e-maila nie pokrywa się z nickiem kupującego.
Kupujący informuje w wiadomości o wpłacie przez Przelewy24, podczas gdy ta opcja jest u mnie w trakcie weryfikacji. Na koncie nie pojawiły się żadne środki, a w szczegółach płatności widnieje "płatność PAYU" oraz "PŁATNOŚĆ ROZPOCZĘTA". Czy to normalne? Czy w ogóle jest taka możliwość, że ktoś zapłaci przez Przelewy24 gdy opcja ta jest w weryfikacji, a środki nie pokażą się w saldzie?
To próba oszustwa 🙂
Tak też myślałem, co w takiej sytuacji robić? Oczywiście przedmiotu, który można wysłać jedynie drogą elektroniczną nie wyślę. Ale jak odzyskać zwrot prowizji i zgłosić próbę oszustwa?
@Maffiuz Nie zwracaj uwagi na powiadomienia, część z nich może być fałszywa. Towar wysyłasz tylko wtedy, gdy masz pieniądze na koncie Allegro z zakładce Allegro Finanse lub na koncie w banku.
To było Allegro Lokalnie? Tam nie ma prowizji jeśli kupujący nie zapłacił.
Na zwykłym Allegro o zwrot prowizji wystąp tak; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat...
@Maffiuz jeśli chodzi o zwrot prowizji to w Zamówieniach, po prawej stronie zamówienia klikasz "Akcje" i wybierasz "zwrot prowizji".
Podając nick "kupującego" właściwie już to zgłosiłeś, zbanują konto ale i tak w pół minuty zostanie założone kolejne..
Wysyłaj zawsze tylko jak sam zobaczysz wpłatę na swoim koncie ,inaczej możesz stać się ofiarą jakiegoś naciągacza.
Tak wygląda otrzymany e-mail, gdyby kogoś to interesowało. W nic podświetlonego na niebiesko nie da się kliknąć po za linkiem w "Wiadomość od kupującego"
@Maffiuz Próba oszustwa!!!, zasada jest taka, masz środki na koncie wysyłasz towar, nie masz nie wysyłasz towaru.
Istnieje możliwość zgłoszenia takiego delikwenta i otrzymania zwrotu prowizji? 😁
@Maffiuz Zgłaszaj i przesyłaj takie wiadomości pod phishing@allegro.pl
Zrobię to z przyjemnością 😄